Nekilnojamo turto mokestis

B
buhas 105
2003-10-14 10:48 buhas
Sveiki,
gal kam teko susidurti su tokiu dalyku, kaip pastato rekonstrukcija. Per didelius vargus išsiaiskinau, kaip tai susije su pelno mokesciu ir pastato nusidėvėjimu, dar daugiau vargau, kol išsiaikinau, kaip bus su PVM. Dabar noriu išsiaiskinti, kaip bus nekilnojamojo turto mokesčiu. Ar jis liks toks pats, ar reikia imti nauja pazyma is kadastro apie mokestine verte ir perskaiciuoti nekilnojamojo turto mokesti.
Ačiū visiems.
IrenaR IrenaR 2846
2003-10-14 13:46 IrenaR
Jei kreipsitės į kadastro įmonę, kad atliktų naujus matavimus ir naujai įvertintų vertę po rekonstrukcijos, tai tada išduos ir naują pažymą mokesčio apskaičiavimui.
B
buhas 105
2003-10-14 13:57 buhas
Ačiū už atsakymą. Tai mes jau darome, bet aš turiu vilties (tiksliau esu kažkur lyg ir skaičiusi) kad mokestinė turto vertė apskaičiuojama 5 metams ir ji nesikeičia, nepriklausomai nuo rekonstrukcijos. Mes ten nieko nepadidinome, tik sutvarkėme pagal dabartinius ofisų reikalavimus. Todėl ir klausiu, ar mokestinė vertė išlieka? Rinkos ir visokia kitokia vertė tikrai keisis. Mokestinei vertei nustatyti kadastras išduoda atskirą pažymą.
T
TYTE 1629
2003-10-14 14:03 TYTE
Tai jei kažkas keitėsi, pvz. sienos ar dar kas nors. Tam buvo sudaryti projektuotojų planai, tai tikrai reikia. Bet jei darėt kosmetinį remontą, be griovimų, tai nereikia.
IrenaR IrenaR 2846
2003-10-14 14:44 IrenaR
Radau tokį VMI NTmokesčio komentarą (2000 01 07):
"6 str... Jeigu atliekama turto rekonstrukcija, po kurios padidėja turto vertė ir ši rekonstrukcija registruojama Registro įmonėje, tai nuo kito mėnesio po jos teisinio įregistravimo privaloma mokėti NT mokestį kaip už naujai pastatytą turtą. Pildoma Fin m-jos 1995 01 05 rašto Nr.1N 2 priede (Žin.,1995,Nr.4-88) nurodyta lentelė. Jeigu atliekamas turto remontas, taip pat ir toks, kurio išlaidos viršija 50 proc.turto įsigijimo vertės, tai papildomai NT mokesčio mokėti nereikia, nes remontas Registro įmonėje neregistruojamas."
Dar reikėtų paieškoti tos lentelės. Jei rasiu, įdėsiu.
B
buhas 105
2003-10-14 15:08 buhas
Ačiū IRENA
I
Ingusia 249
2003-10-20 09:55 Ingusia 2011-09-11 03-15
ištrauka iš nekilnojamo turto mokesčio įstatymo[quote:6af6b10c20]Nekilnojamojo turto mokestį už įsigytą naują nekilnojamąjį turtą įmonė privalo pradėti skaičiuoti nuo kito mėnesio po šio turto teisinio įregistravimo Registre, o pardavus nekilnojamąjį turtą ar jo kitaip netekus, nekilnojamojo turto mokestis nebeskaičiuojamas nuo kito mėnesio po šio turto teisinės registracijos pasikeitimo[/quote].
Kiek suprantu jei turtas Registre įregistruotas 2003m. gegužės mėnesį, o dalis parduota 2003-09-05d ir pasikeitimai rejestre įregistruoti 2003 rugsėjo mėnesį.
Tai nekilnojamo turto mokesti už II ir III ketvirtį nesikeis smile Tačiau nuo spalio mėnesio NT mokests bus skaičiuojamas mažesnis, kadangi dalis turto parduota ir Registro išduota pažymoje turto vertė sumažėjo.Ar aš teisingai supratau įstatymo nuostatas. smile smile
Gerai o kaip su nusidėvėjimu už 09 mėnesį įmonė gali skaičiuoti nusidėvėjimą ar nebegali?
smile Laukiu atsakymų
IrenaR IrenaR 2846
2003-10-20 11:22 IrenaR
NT mokestis ir nusidėvėjimas pradedamas arba baigiamas skaičiuoti nuo kito mėnesio po pasikeitimo. Taigi mokestis ir nusidėvėjimas už 09 mėn. skaičiuojamas pagal senus duomenis.
R
Rasida 2977
2003-10-20 11:31 Rasida
Jei patalpos įsigytos 1998 m. balandžio mėn., iki kurio mokestinio laikotarpio naudoti tada buvusią vertę?
Ar už 2003 m. deklaruoti reikėjo tada buvusia verte, ar jau reikėjo gauti pažymą ir deklaruoti naujoje pažymoje nurodyta verte?
R
Rasida 2977
2003-10-20 12:13 Rasida
Kaip darote?
Kotryna Kotryna 2164
2003-10-20 12:37 Kotryna
Kažkada "Kauno dienoje" Argumentuose buvo staripsnis, (ant greitųjų nerandu, kur įkišau), kuriame buvo paaiškinta, kad įkainavimas galioja 5 mokestinius laikotarpius, t.y. su tuo pačiu įverinimu deklaracijas galima teikti 5 kartus, po to reikia išsiimti naujaą įvertinimą.

Įvarųs pvz. yra VMI puslapyje, rašte
2003-04-15 Nr. (08-2-02)-R-3672

Mano turtui pažyma buvo 1998 m., tai aš pasidriau naują.
V
Vili 1251
2003-10-20 12:42 Vili 2011-09-11 03-15

Rasida rašė: Jei patalpos įsigytos 1998 m. balandžio mėn., iki kurio mokestinio laikotarpio naudoti tada buvusią vertę?
Ar už 2003 m. deklaruoti reikėjo tada buvusia verte, ar jau reikėjo gauti pažymą ir deklaruoti naujoje pažymoje nurodyta verte?



pažiūrėk kada buvi įvertinimas, tas įvertinimas galioja 5 metus. (Nekiln.turto mokesčio įst.6 strp)
R
Rasida 2977
2003-10-20 12:48 Rasida
Įvertinimas - 1998 m. balandį.
V
Vili 1251
2003-10-20 13:06 Vili 2011-09-11 03-15

Rasida rašė: Įvertinimas - 1998 m. balandį.


taip, pagal įst. įvertinimas galioja 5 metus. Nekiln.turto mokesčio moketinis laikotarpis yra kalendoriniai metai. kadangi įvertinimas 1998 m, tai pagal šią vertę skaičiuosi mokestį - 1998, 1999, 2000, 2001, 2002 metais. pagal naują vertę turėsi mokėt nuo 2003 m., todėl iki 2003,03,01 (iki 2003 m. nekiln.turto mokesčio apskaičiavimo pateikimo termino pabaigos) turėjai kreiptis įregistro įmonę ir nustatyti naują vertę.

čia mano nuomonę, kaip kiti mano?
R
Rasida 2977
2003-10-20 13:11 Rasida
Situacija tokia: įmonėje NT įsigytas 1998 m. 04 mėn., tuo metu nedeklaruota. Pirmąkart deklaruota 2002 m. Dabar noriu sutvarkyti viską nuo pradžių... Ir pažymą apie naują vertę tik dabar užsakė.
Suprantu, kad 1998 - 2002 m. deklaruota turi būti pagal vertę, nurodytą 1998 m. 04 mėn. pažymoje. Tik nežinau, kaip daryti su 2003 m. - ar palikti tą senąją vertę, ar patikslinti 2003 m. deklaraciją pagal naująją?
Apskaitą tvarkiusi auditorė pataria palikti, nieko nedeklaruot ir netikslinti, bet kažkaip neramu man...
V
Vili 1251
2003-10-20 13:16 Vili
nesupratau, patarė nedeklaruot ir netikslinti už 1998-2002 m?
R
Rasida 2977
2003-10-20 13:17 Rasida 2011-09-11 03-15

Vili rašė: nesupratau, patarė nedeklaruot ir netikslinti už 1998-2002 m?


Būtent, sako, kai mokestininkai tikrins, patys susiskaičiuos kaip reikia. Patiko man smile
V
Vili 1251
2003-10-20 13:25 Vili 2011-09-11 03-15

Rasida rašė:

Vili rašė: nesupratau, patarė nedeklaruot ir netikslinti už 1998-2002 m?


Būtent, sako, kai mokestininkai tikrins, patys susiskaičiuos kaip reikia. Patiko man smile


nu įdomų, kodėl taip patarė smile šiaip ar kitaip mokestis neskaičiuotas - tai tikrinimo atveju, pagal įstat. 9 strp. už ne laiku sumokėta mokestį skaičiuojami delspinigiai, o už apskaičiavimo nepateikimą ar mokesčio nuslėpimą atsakingi asmenys traukiami admininst.arba baudžiamojon atsakomyben smile
tai va, nežianu kaip traktuotų, tiesa yra dar senaties terminas (1 metai), bet tai kažin ar šiuo atveju jis padėtų smile
R
Rasida 2977
2003-10-20 13:27 Rasida
Ne, apsisprendžiau deklaruoti, nes kartu dar ir žemės nuomos mokestis "išlenda". Tik kaip su tais 2003 m. daryti?
V
Vili 1251
2003-10-20 13:41 Vili 2011-09-11 03-15

Rasida rašė: Ne, apsisprendžiau deklaruoti, nes kartu dar ir žemės nuomos mokestis "išlenda". Tik kaip su tais 2003 m. daryti?


ką būtent tu nori daryti? tu dėl deklaracijos, dėl vertės ar dėl mokėjimo čia?
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui