Noriu jusu nuomones ir patarimo.
Isteigta nauja imone 08.12.
Buvo pirktos prekes grynais UK. Yra kasos kvitukai. Pirkau jas asmeniskai aisku mokedama grynais. Esu tos naujos imones darbuotoja, kap suprantu per avansine apyskaita imone prekes gali kaip ir perimti is manes, man grazindama pinigus, saskatu fakturu nera, ar galima tai atlikti be ju? O kaip su data, ar nesikirs kad prekes pirktos liepos menesy, o imone iregistruota tik 08.12? O gal galima tada kazkaip kitaip tas prekes perpikrti is fizinio asmens, ne per avasines?
Kitaip tariant man reikia patarimo, kaip atlikti situos visus iforminimus prekiu. Visos prekes pirktos is UK.
Dalis pirkimu yra internetu atlikta, yra saskaitos, invoisai vadinami, bet vel nuansas, ant ju jau ne mano vardas pavarde, o to zmogaus kuriam atsiunte i UK, kaip tada daryti?
Busiu dekinga patariusiems kaip viska sutvarkyti