O jei daryt atskirą sandėlį "prekės konsignacijai", (atitinkamai ir skola tiekėjui pagal konsignaciją, t.y. ir vieną, ir kitą nebe užbalansinėj sąskaitoj, o balanse) ir į jį pajamuot prekes? Pagal buhalterinę pažymą, nes sąskaitos neturi... Pajamuoji visas, jei kažką grąžini, išlaiduoji, o su nurašymu tokiu atveju problemų nebus. Už mėnesį (ar ketvirtį) rašai buhalterinę pažymą, kur fiksuoji, kiek prekių gauta konsignacijai ir įtraukta į apskaitą pagal pažymas, kiek gauta pagal sąskaitas (užsidaro pažymos). Nes nemanau, kad kažką gudriau galima sugalvot, jei programa neleidžia nurašinėt nesančių prekių. Tiekėjas atgaline data kažin ar sąskaitas rašys.
jurgeliunas rašė: Su konsignacija nesusidūriau,todėl prašau PADĖKITE
Savininkas susitarė su tiekėju,kad mes gausime iš jo visą prekių asortimentą konsignacijai (mažmeninei prekybai) ir su juo atsiskaitysime kas savaitę. Kaip visa tai sutvarkyti?
Supratau, kad apskaitoma 0 sąs., tačiau pas mus kasa sujungta su sandėliu ir išmušus čekį ta prekė turės nusirašyti. Tai gavus PVM SF kaip daryti perkėlimą į 200 sąs. kai atsargų jau nėra? O tiekėjas SF turės išrašyti atgaline data savaitės pradžiai?