naujoke111111 rašė:
Prašau patarkit ar gerai darom. Pavyzdžiui:
1. MB vadovas užsipila sau kuro iš įmonės kortelės savo reikmėm. Surašom paskolos sutartį, kad įmonė, apmokėdama vadovo kurą, suteikia jam trumpalaikę paskolą.
2. MB vadovas perka kažką įmonės reikmėms ir atsiskaito ne įmonės, o savo kortele, bet paima įmonei išrašytą sąskaitą faktūrą. Surašom paskolos sutartį, kad vadovas, apmokėdamas už įmonės prekes, suteikia įmonei trumpalaikę paskolą.
Surašom narių susirinkimo sprendimą, kad paskolos tarp įmonės ir jos savininkų (MB vadovas yra ir 1 iš 2 savininkų) suteikiamos kaskart nesurašant narių susirinkimo sprendimo, tik pasirašant paskolos sutartį. O metams pasibaigus surašomas tarpusavio įsiskolinimų suderinimo aktas, kuriuo tokie panašūs nesusipratimai suderinami.
3. Vieną dieną tam tikra pinigų suma nugryninama nuo įmonės sąskaitos, o sekančią dieną ta pati pinigų suma įnešama į įmonės sąskaitą. Kaip tai išspręsti buhalteriškai. Ir ar pinigų išgryninimo banko mokestis bus leidžiami atskaitymai.
Labai ačiū:)
Ar gerai darot tai, galiu tiek pasakyti. Daryti galit viską, svarbu sumokėti laiku mokesčius.
Nesigilindama kolkas (laikas miegot) gal kas konkrečiai atsakys dar.
Klausimai: Ar neatsiranda palūkanų? Jei tikrai atsiranda tai ''apsikasit'' ta žodžio prasme su GPM, PM, deklaravimais, skaičiavimais, pajamomis...
Reikia pasigilinti...
3.Čia per atskaitingą eina, į kasą nepatenka? Įdomiai....