Vaiko priežiūros atostogos

V
Veronika 2872
2005-08-08 11:08 Veronika
jauciu rasysiu iki 05.14 imtinai smile Sutarties butinai reikia kopijos
penelope penelope 2594
2005-08-08 11:11 penelope 2011-09-11 03-48

Veronika rašė: jauciu rasysiu iki 05.14 imtinai smile Sutarties butinai reikia kopijos


Nesupratau, Tavęs, Veronika...
smile
Ko Tau reikia - sutarties ar kopijos...
smile
S
Soffy 9075
2005-08-08 11:18 Soffy
JotJot, kodėl aš sukčiauju smile smile ? Kas žino kas bus tą dieną? Gal įpaišys kokią šventę ir ta diena bus darbo diena po metų?? O čia viskas taip kaip turi būti - metai suėjo vaikučiui ir į darbelį:).
Veronika, nieko nereikia jausti:), Jūs privalote taip rašyti, mano manymu:).
E
Edita2 222
2005-08-08 11:25 Edita2 2011-09-11 03-48

Veronika rašė: jei vaikas gime 2005.05.14, tai prasymas butu leisti iki 2006.05.15?


Prašymas turi būti leisti iki 2006-05-14. Į darbą bus 05mėn. 15d., jei 15d. išeiginė ar šventinė, tai į darbą ateiti darbo dieną. smile
jolama jolama 590
2005-08-08 11:34 jolama
Jeigu darbuotoja pradėjo dirbti 2002-11-06, o vaikas gimė 2003-11-02 ir į darbą grįžo po metų 2004-11-03. Ar priklauso už tą laikotarpį eilinės atostogos? (Kol buvo vaiko priežiūros atostogose?)
J
Jotjot 850
2005-08-08 11:42 Jotjot 2011-09-11 03-48
DK 170 straipsnis. Darbo stažas kasmetinėms atostogoms gauti
1. Į darbo metus, už kuriuos suteikiamos kasmetinės atostogos, įskaitoma:
3) laikas, per kurį pagal įstatymus darbuotojui išsaugoma darbo vieta pareigos) ir mokama stipendija arba kitos išmokos, išskyrus laiką, kai darbuotojas yra išėjęs vaiko priežiūros atostogų, kol vaikui sueis treji metai;
jolama jolama 590
2005-08-08 12:11 jolama
o už dekretines atostogas ar priklauso?
penelope penelope 2594
2005-08-08 12:13 penelope 2011-09-11 03-48

jolama rašė: o už dekretines atostogas ar priklauso?


Taip.
Gimdymo atostogas suteikia medicinos įstaiga, o čia, kaip ir už ligos nedarbingumą, sukasi atostogų "skaitiklis".
I
Ikristi 6
2005-08-08 14:23 Ikristi 2011-09-11 03-48

penelope rašė:

jolama rašė: o už dekretines atostogas ar priklauso?


Taip.
Gimdymo atostogas suteikia medicinos įstaiga, o čia, kaip ir už ligos nedarbingumą, sukasi atostogų "skaitiklis".


Už gimdymo atostogas moka SODRA. Tai jei už jas priklauso kasmetinės minimalios atostogos, tai tada atostoginių darbovietė nemokės?
penelope penelope 2594
2005-08-08 14:27 penelope 2011-09-11 03-48

Ikristi rašė:

penelope rašė:

jolama rašė: o už dekretines atostogas ar priklauso?


Taip.
Gimdymo atostogas suteikia medicinos įstaiga, o čia, kaip ir už ligos nedarbingumą, sukasi atostogų "skaitiklis".


Už gimdymo atostogas moka SODRA. Tai jei už jas priklauso kasmetinės minimalios atostogos, tai tada atostoginių darbovietė nemokės?


Mokės.
J
juolita 1205
2005-08-08 14:29 juolita
Manau, kad i atostogu laika iskaitoma nestumo ir gimdymo atostogu laikotarptis, vaiko auginimo atostogos iki vieneriu metu - ne
penelope penelope 2594
2005-08-08 14:32 penelope 2011-09-11 03-48

juolita rašė: Manau, kad i atostogu laika iskaitoma nestumo ir gimdymo atostogu laikotarptis, vaiko auginimo atostogos iki vieneriu metu - ne


O aš tvirtai žinau. smile
J
juolita 1205
2005-08-08 14:40 juolita
As irgi galvojau, kad tvirtai zinau, bet paskaiciusi sios temos komentarus, suabejojau, puoliau skaityti DK, 170 str. 1.3. punktas skamba labai jau neapibreztai smile
J
juolita 1205
2005-08-08 14:53 juolita
DK 170 str. 1.4 punktas: "laikas, kuri darbuotojas gavo ligos ir motinystes pasalpa"
Pagal LRV nutarima Nr.86:
- motinystes pasalpa - už nestumo ir gimdymo atostogas/iskaitoma i darbo staza atostogoms gauti
- motinystes/tevystes pasalpa - už vaiko auginimo atostogos iki 1 metu/neiskaitoma / darbo staza
wolf wolf 11158
2005-08-08 14:55 wolf 2011-09-11 03-48

juolita rašė: As irgi galvojau, kad tvirtai zinau, bet paskaiciusi sios temos komentarus, suabejojau, puoliau skaityti DK, 170 str. 1.3. punktas skamba labai jau neapibreztai smile

Užtat VDI labai apibrežtai ir konkrečiai, bei logiškai atsakė į šitą klausimą.
jolama jolama 590
2005-08-08 15:05 jolama
Tai jeigu darbuotoja atneš prašymą, jai reikia mokėti? Įdomu kaip sureaguos šefas?
penelope penelope 2594
2005-08-08 15:33 penelope 2011-09-11 03-48

wolf rašė:

juolita rašė: As irgi galvojau, kad tvirtai zinau, bet paskaiciusi sios temos komentarus, suabejojau, puoliau skaityti DK, 170 str. 1.3. punktas skamba labai jau neapibreztai smile

Užtat VDI labai apibrežtai ir konkrečiai, bei logiškai atsakė į šitą klausimą.


Kur?
Kaip?
Ką atsakė?
penelope penelope 2594
2005-08-08 15:49 penelope 2011-09-11 03-48

jolama rašė: Tai jeigu darbuotoja atneš prašymą, jai reikia mokėti? Įdomu kaip sureaguos šefas?


Taip.
O kai atneš prašymą atleisti iš darbo - mokėsit kompensaciją.

O šefas turėtų reaguoti taip pat, kaip reaguoja į visus įstatymus smile
K
Kozete 1059
2005-08-17 11:48 Kozete
Kiek moka už vaiko auginimo atostogas? 70 ar 80 proc.?
Ir kaip ten jos skaičiuojasi? Keik žinau kažkaip pagal ketvirčius?
J
Joeva 211
2005-08-18 00:02 Joeva
Į klausimą dėl atostogų vaiko auginimo metu buvo išsamus juristo atsakymas "Dialogo" laikraštyje, tik deja nepamenu kuriame Nr.
Išpradžių juristas atsakė kad nepriklauso, o poto pasitaisė, nes remiantis socialinės paramos įstatymu atostogos priklauso.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui