Darbo laikas

Saule65 Saule65 1697
2019-04-25 16:53 Saule65
Vidutinis darbo laikas, įskaitant viršvalandžius – 48 val. per savaitę; maksimalus darbo laikas, įskaitant viršvalandžius ir papildomą darbą – ne ilgesnis kaip 12 val. per dieną ir 60 val. per savaitę
V
Vaidicita 32
2019-06-12 13:17 Vaidicita
Sveiki. Įmonė dirba dvi pamainas nuo 6.00 iki 14.30 ir nuo 14.30 iki 22.00 Pamainos kas savaitę keičiasi. Gaunasi antra pamaina trumpesnė neišdirba 40 val. Pasitvirtinom darbo laiko taisykles su šituo punktu, parašėm įsakymą taip dirbti, susirinkom darbuotojų sutikimus, padarėm grafikus, tabelyje žymim kaip yra. Esmė: neišdirba vyriausybės nustatytų val. Skaičiaus. Alga nuo to nemažėja. Pvz jei sutarta 1000 tai ir bus 1000. Ar ką nors darome negerai?
M
martynas05 292
2019-06-25 11:52 martynas05
Sveiki,

Sakykite kaip su tuo trumpinimu prieš šventes, jei liepos 6 laisva, o tam darbuotojui pagal grafiką liepos 5 diena nėra darbo diena, bet bendrame mėnesio valandų skaičiuje jam reikia išminusuoti tą valandą? Ar jei tą dieną jam nedarbas tai ir netrumpinam bendro mėnesio valandų skaičiaus? smile
smalsuole smalsuole 2861
2019-06-25 13:08 smalsuole
Nu tai kaip patrumpinsit poilsio dieną? Jei nedarbo diena, tai nėra ką trumpinti.
S
Safira 26
2019-07-24 09:00 Safira
Sveiki,
perskaičiau pusę darbo kodekso.
Direktorius baigia iš proto išvaryti.
Gal galite nurodyti straipsnį DK kur būtų nurodyta kas neįsiskaičiuoja į darbo laiką?
Kas įsiskaičiuoja randu, o kas ne nerandu.
Priežastis ar įsiskaičiuoja į darbo laiką kelionė į objektą iš darbovietės. (atsakymas taip). Direktorius klausia, o kada neįsiskaičiuoja?
Padėkit kol nesuprotėjau galutinai. smile
Girele Girele 9675
2019-07-24 11:24 Girele

Safira rašė:
Sveiki,
perskaičiau pusę darbo kodekso.
Direktorius baigia iš proto išvaryti.
Gal galite nurodyti straipsnį DK kur būtų nurodyta kas neįsiskaičiuoja į darbo laiką?
Kas įsiskaičiuoja randu, o kas ne nerandu.
Priežastis ar įsiskaičiuoja į darbo laiką kelionė į objektą iš darbovietės. (atsakymas taip). Direktorius klausia, o kada neįsiskaičiuoja?
Padėkit kol nesuprotėjau galutinai. smile

Elementaru - randate, kas įskaičiuojama į darbo laiką, vadinasi - viskas, kas ten neparašyta - neįsiskaičiuoja.
O jei direktorius to nesuvokia - paaiškinate - į darbo laiką neįsiskaičiuoja laikas, kai jis su kolege į restoraną eina, kai su pavaldiniais boulingą žaidžia, ar kai su klientais ežere žvejoja.
S
Safira 26
2019-07-24 12:26 Safira
Ačiū, labai taikliai atsakėte. smile
J
jorja 1933
2020-01-06 09:31 jorja

Saule65 rašė:
Vidutinis darbo laikas, įskaitant viršvalandžius – 48 val. per savaitę; maksimalus darbo laikas, įskaitant viršvalandžius ir papildomą darbą – ne ilgesnis kaip 12 val. per dieną ir 60 val. per savaitę

Laba diena,
prašysiu pagelbėti. Įmonėje dirbu 8 val buhalterės. darbą, dar turiu pasiūlymą toje pačioje įmonėje ir administartore padirbėti, sakykit, ar teisingai suprantu, kad galiu net po 4 val 5 dienas savaitėj dirbti? smile
L
lllaima 430
2020-01-06 10:37 lllaima
Taip.
J
jorja 1933
2020-01-06 10:51 jorja
Ačiū!
J
jorja 1933
2020-01-06 10:54 jorja
Dar pagalvojau, o kaip jei įmonės darbo laikas 9-18 val,nesikerta čia niekas?
Girele Girele 9675
1 2020-01-06 12:13 Girele

jorja rašė:
Dar pagalvojau, o kaip jei įmonės darbo laikas 9-18 val,nesikerta čia niekas?

Pagal DK - tai bus papildoma darbo funkcija.
Dirbant keliomis funkcijomis - taikomas maksimalaus darbo laiko normatyvas.
DK 114 str.
J
jorja 1933
2020-01-06 12:54 jorja
Ačiū, tai tuomet 114 str 2 p. 60 val galiu dirbti, o grafike nurodau kokiu metu kokį darbą atlieku.
L
lllaima 430
2020-01-06 12:58 lllaima
Taip. Tik poilsis turi būt ne mažiau 11 val. tarp darbo laiko. smile
J
jorja 1933
2020-01-06 13:29 jorja
ups, aciu smile visai pamiršus buvau..
P
prokrust 3
2020-01-07 09:56 prokrust
Sveiki,
Įmonėje darbuotojas dirba pagal individualų darbo laiko režimą. Darbo laiko norma - 40 val. per savaitę. Kaip tokiu atveju traktuoti darbą savaitgaliais ir švenčių dienomis? Kartais jis dirba šeštadienį ir sekmadienį, o poilsio dienos būna pirmadienis ir antradienis. Kitaip sakant, pats nusistato poilsio dienas, nepažeidžiant maksimaliojo darbo laiko ir minimaliojo poilsio laiko reikalavimų. Jei bendrai priimta, kad poilsio dienos yra šeštadienis ir sekmadienis, ar tam darbuotojui turėtume už tas dienas mokėti, kaip už poilsio?
Ačiū už komentarus.
Girele Girele 9675
2020-01-07 10:01 Girele

prokrust rašė:
Sveiki,
Įmonėje darbuotojas dirba pagal individualų darbo laiko režimą. Darbo laiko norma - 40 val. per savaitę. Kaip tokiu atveju traktuoti darbą savaitgaliais ir švenčių dienomis? Kartais jis dirba šeštadienį ir sekmadienį, o poilsio dienos būna pirmadienis ir antradienis. Kitaip sakant, pats nusistato poilsio dienas, nepažeidžiant maksimaliojo darbo laiko ir minimaliojo poilsio laiko reikalavimų. Jei bendrai priimta, kad poilsio dienos yra šeštadienis ir sekmadienis, ar tam darbuotojui turėtume už tas dienas mokėti, kaip už poilsio?
Ačiū už komentarus.

Situacijos turi būti aptartos vidinėse tvarkose (arba darbo sutartyje).
Paprastai traktuojama - jei darbdavys nedavė raštiško nurodymo dirbti poilsio, švenčių dienomis, naktinėmis valandomis, viršvalandžių - tai savanoriškai darbuotojo dirbtos valandos nukrypimu nelaikomos.
P
prokrust 3
2020-01-07 14:37 prokrust

[/quote]
Situacijos turi būti aptartos vidinėse tvarkose (arba darbo sutartyje).
Paprastai traktuojama - jei darbdavys nedavė raštiško nurodymo dirbti poilsio, švenčių dienomis, naktinėmis valandomis, viršvalandžių - tai savanoriškai darbuotojo dirbtos valandos nukrypimu nelaikomos.
[/quote]

O vidinės tvarkos, jei nusimatai poilsio dienas "kintančias", neprieštaraus DK 124 str. - Bendra poilsio diena yra sekmadienis?
Dirbama ne pagal suminę darbo laiko apskaitą.
A
admin123 1665
2020-04-16 10:19 admin123
ar galima sutinkant darbuotojui, patvirtinti tokį darbo grafiką, neįvedant suminės darbo laiko apskaitos:
darbas sekmadieniais-ketvirtadieniais: VI-6,5 val, I-6,5 val II-9val III-9 val IV-9val, viso 40 val.
poilsio dienos penktadienis ir šeštadienis
ar nustačius tokį grafiką už darbą sekmadienį reikėtų mokėti dvigubai?
ar būtinai poilsio diena turi būti sekmadienis?
Tininga Tininga 50021
2020-04-16 10:26 Tininga

admin123 rašė:
ar galima sutinkant darbuotojui, patvirtinti tokį darbo grafiką, neįvedant suminės darbo laiko apskaitos:
darbas sekmadieniais-ketvirtadieniais: VI-6,5 val, I-6,5 val II-9val III-9 val IV-9val, viso 40 val.
poilsio dienos penktadienis ir šeštadienis
ar nustačius tokį grafiką už darbą sekmadienį reikėtų mokėti dvigubai?
ar būtinai poilsio diena turi būti sekmadienis?

Atsakymas slypi šiame straispnyje:
124 straipsnis. Poilsio dienos

1. Poilsio diena – diena, kurią nedirbama pagal darbo laiko režimą. Bendra poilsio diena yra sekmadienis.

2. Skirti dirbti poilsio dieną galima tik su darbuotojo sutikimu, išskyrus atvejus, kai dirbama pagal suminę darbo laiko apskaitą ar kolektyvinėje sutartyje nustatytais atvejais.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui