Dienpinigiai už komandiruotę

aiwita aiwita 6134
2016-09-01 10:47 aiwita

ausyte rašė:
Sveiki,
į Lenkijos Respubliką dienpinigiai 38 EUR?

Taip
2016-09-01 10:48 Luka_Paciolis

ausyte rašė:
Sveiki,
į Lenkijos Respubliką dienpinigiai 38 EUR?
Taip.
www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/TAR.A82F430...
ausyte ausyte 5281
2016-09-01 10:49 ausyte
ačiū
A
agatas85 3
2016-09-08 16:42 agatas85
Laba diena. Norėčiau pasiterti dėl dienpinigių apmokestinimo. Skaitome taisykles, komentarus bet vis tiek nesame tikri ar viską gerai darome. 1. Komandiruotės į užsienį. Vairuotojų atlyginimai yra virš 500 eur, mėnesinis DU viršija 494 eur ir dienpinigiai neviršija normos - tai išeina, kad jie neapmokestinami GPM. 2. Dalis vairuotojų komandiruojami po Lietuvą. Jeigu paimti bendrą sumą dinepinigių, tai suma nevišija 50 proc. atlyginimo, t.y. iki 250 eur., tai suprantu irgi neapsimokestina. Dalis vairuotojų po vieną dieną dažnai važinėja po LT. Kaip teisingai apskaičiuoti? Yra parašyta "jeigu konadiruotė trunka vieną dieną, dienpinigių išlaidų suma yra lygi 50 proc. nustatytos sumos (visa dienpinigių suma, neviršijanti nustatytos LR dienpinigių normos yra - 15 proc. BSI, t.y. 5,70 eur. Kaip čia suprasti? Ar mums tiesiog dauginti 5,70 eur iš komandiruočių dienų, ar 5,70 eur dar reikia dalinti per pusę? Ar apsimokestina LT dienpinigiai? 3. Ar visi dienpinigiai mūsų atveju yra leidžiami atskaitymai? Iš anksto ačiū už bet kokią naudingą informaciją.
Tininga Tininga 50021
2016-09-08 17:23 Tininga
Taip, dėl užsienio viskas gerai. Lietuvoje: jei tai pavienės dienos, tai už tą dieną mokama 5,7/2. Jei kasdien važinėjasi, net jei ir grįžta, galima tęstinę komandiruotę daryti.
Dar kitas variantas - kompensuojamas išmokas mokėti, tada už faktiškai važinėtas dienas po 5,7 eur galima mokėti.
L
leliuks 1622
2016-09-08 17:54 leliuks
Kažkaip su dienpinigiais susipainiojau. Daleiskim rugsėjo 8 važiuoja į oro uostą Rygoje , o kitoje (Švedijoje)šalyje bus tik rytoj ryte.Tai mes skaičiuojam dienpinigius kaip į Švediją.Už šiandien ir už rytojų po 53 eurus. Ar taip?
Tininga Tininga 50021
2016-09-08 18:15 Tininga

leliuks rašė:
Kažkaip su dienpinigiais susipainiojau. Daleiskim rugsėjo 8 važiuoja į oro uostą Rygoje , o kitoje (Švedijoje)šalyje bus tik rytoj ryte.Tai mes skaičiuojam dienpinigius kaip į Švediją.Už šiandien ir už rytojų po 53 eurus. Ar taip?

Švedijos dienpinigiai - pagal tikslą.
L
leliuks 1622
2016-09-08 18:18 leliuks
Nu geriau pasidarė.Ačiū
aiwita aiwita 6134
2016-09-09 09:30 aiwita
Ar yra nustatyta komandiruotei mažiausias atstumas?
2 d.vyksta paroda, kurioje dalyvauja mūsų įmonės darbuotojai. Bet nuo darbo vietos iki parodos vietos apie 2 km. Ar galiu forminti komandiruotę ir mokėti dienpinigius?
A
agatas85 3
2016-09-09 12:36 agatas85

Tininga rašė:
Taip, dėl užsienio viskas gerai. Lietuvoje: jei tai pavienės dienos, tai už tą dieną mokama 5,7/2. Jei kasdien važinėjasi, net jei ir grįžta, galima tęstinę komandiruotę daryti.
Dar kitas variantas - kompensuojamas išmokas mokėti, tada už faktiškai važinėtas dienas po 5,7 eur galima mokėti.

Aš suprantu jeigu žmogus važiuotų vieną dieną į komandiruotę per mėnesį tai mes turėtųme paskaičiuoti 5,7/2. O jeigu vairuotojas per mėnesį važinėja po vieną dieną 5 ar 15 d., tai mes skaičiuodavome po 5,70 už kiekvieną dieną ir išmokėdavome už praėjusį mėn. bendrą suma, pvz. 5,70*15d.. Išmokėtų dienpienigių suma neviršija 50 proc. atlyginimo. Ar mes čia nusižengėm? Ar pusę sumos nereikėtų įtraukti į neleidžiamus atskaitymus? Nedaeina mums kada turime mokėti 5,70/2 ar 5,70, ir kokia suma yra leidžiami atskaitymai? smile
aiwita aiwita 6134
2016-09-09 12:52 aiwita

agatas85 rašė:
Aš suprantu jeigu žmogus važiuotų vieną dieną į komandiruotę per mėnesį tai mes turėtųme paskaičiuoti 5,7/2. O jeigu vairuotojas per mėnesį važinėja po vieną dieną 5 ar 15 d., tai mes skaičiuodavome po 5,70 už kiekvieną dieną ir išmokėdavome už praėjusį mėn. bendrą suma, pvz. 5,70*15d.. Išmokėtų dienpienigių suma neviršija 50 proc. atlyginimo. Ar mes čia nusižengėm? Ar pusę sumos nereikėtų įtraukti į neleidžiamus atskaitymus? Nedaeina mums kada turime mokėti 5,70/2 ar 5,70, ir kokia suma yra leidžiami atskaitymai? smile

Dienpinigiai yra leidžiami atskaitymai.
Lietuvoje, jei komandiruotė trunka vieną dieną, tai dienpinigiai 2,85€. Jei kelias dienas, tai vienos dienos dienpinigiai 5,70€
A
agatas85 3
2016-09-09 13:20 agatas85

aiwita rašė:

agatas85 rašė:
Aš suprantu jeigu žmogus važiuotų vieną dieną į komandiruotę per mėnesį tai mes turėtųme paskaičiuoti 5,7/2. O jeigu vairuotojas per mėnesį važinėja po vieną dieną 5 ar 15 d., tai mes skaičiuodavome po 5,70 už kiekvieną dieną ir išmokėdavome už praėjusį mėn. bendrą suma, pvz. 5,70*15d.. Išmokėtų dienpienigių suma neviršija 50 proc. atlyginimo. Ar mes čia nusižengėm? Ar pusę sumos nereikėtų įtraukti į neleidžiamus atskaitymus? Nedaeina mums kada turime mokėti 5,70/2 ar 5,70, ir kokia suma yra leidžiami atskaitymai? smile

Dienpinigiai yra leidžiami atskaitymai.
Lietuvoje, jei komandiruotė trunka vieną dieną, tai dienpinigiai 2,85€. Jei kelias dienas, tai vienos dienos dienpinigiai 5,70€


Ačiū, kad padedate. atrodo iš vienos pusės darome viską gerai, o iš kitos kyla abejonės. Na pas mus vieną dieną išvažiuoja į vieną miestą, grįžta, o kitą dieną komandiruojamas į kitą miestą, ta i jam vi s tiek reikėtų mokėti tik 2,85 eur? o jeigu mes jau išmokėjome nuo sausio mėn. po 5,7 eur vietoje 2,85 eur, tai pusę sumos reikėtų traukti į neleidžiamus atskaitymus? ir apmokestinimo irgi nematau. Mes čia skaičiuojame, bet svarbu kad nuo naujųj metų nereikėtų žmogui mokėti kažkokius mokeščius papildomai, ir taip nedaug gauna smile
aiwita aiwita 6134
2016-09-09 13:30 aiwita
3.2.1. Kokio dydžio dienpinigiai yra priskiriami komandiruočių sąnaudoms?
Iš pajamų atskaitomos dienpinigių išlaidos, neviršijančios 15 procentų nustatytos bazinės socialinės išmokos, galiojančios mokestinio laikotarpio, kurį prasidėjo komandiruotė, pirmąją dieną.
Nuo 2015 m. sausio 1 d. komandiruotės Lietuvos Respublikoje dienpinigių, priskiriamų ribojamų dydžių leidžiamiems atskaitymams, norma yra 5,70 Eur (38 Eur x15 %).
3.2.2. Kokio dydžio gali būti dienpinigiai, jeigu komandiruotė trunka vieną dieną?
Jeigu komandiruotė trunka tik vieną dieną, atskaitoma iš pajamų dienpinigių išlaidų suma yra lygi 50 procentų dienos normos, t. y. 2, 85 Eur (5,70 Eur x 50 %).
3.2.5. Ar mokami dienpinigiai tuo atveju, jeigu darbuotojas komandiruotės laikotarpiu į nurodytą paskirties vietą vyksta ir iš jos grįžta kiekvieną dieną?
Tais atvejais, kai komandiruotės įsakyme nurodoma, kad komandiruotė Lietuvoje trunka kelias dienas, tačiau darbuotojas iš komandiruotės kasdien grįžta (į komandiruotės vietą kiekvieną dieną nuvežamas ir parvežamas vieneto transportu (arba vyksta asmeniniu transportu), tai dienpinigiai skaičiuojami ir mokami už visas komandiruotės dienas.
3.2.6. Ar dienpinigių išlaidos, viršijančios nustatytas normas, gali būti priskiriamos vieneto sąnaudoms?
Dienpinigių išlaidų sumos, viršijančios nustatytas normas, gali būti priskiriamos sąnaudoms pagal PMĮ 17 straipsnio 1 dalies nuostatą (kaip darbuotojų gauta nauda, kuri pagal GPMĮ nuostatas yra gyventojų pajamų mokesčio objektas).
aiwita aiwita 6134
2016-09-09 13:35 aiwita

agatas85 rašė:
pas mus vieną dieną išvažiuoja į vieną miestą, grįžta, o kitą dieną komandiruojamas į kitą miestą, ta i jam vi s tiek reikėtų mokėti tik 2,85 eur?

Man pavasarį VMI šitą dalyką pakomentavo taip: jei komandiruotė įforminama vienu įsakymu, tai galima mokėti po 5,70€/d. Bet kur nors parašyto to dalyko aš nesu radusi.
F
Fin24 586
2016-09-15 08:43 Fin24
Labas rytas,
del visa ko, noriu buti tikra kad teisingai mastau ir darau, nes kai pirmas kartas tai... :)
pvz. Darbuotojo DU yra MMA,
dienpinigiu suma (uzsienis) 464
menesine alga apskaiciuota 380x1.3=494 eur. tai reiskia, jog
380/2=190 eur. neapmokestinta, o 464-190=274 apmokestinama 15 proc.
reiskias moketi uz dienpinigius 41.1 eur.


Tininga Tininga 50021
1 2016-09-15 08:48 Tininga

Fin24 rašė:
Labas rytas,
del visa ko, noriu buti tikra kad teisingai mastau ir darau, nes kai pirmas kartas tai... :)
pvz. Darbuotojo DU yra MMA,
dienpinigiu suma (uzsienis) 464
menesine alga apskaiciuota 380x1.3=494 eur. tai reiskia, jog
380/2=190 eur. neapmokestinta, o 464-190=274 apmokestinama 15 proc.
reiskias moketi uz dienpinigius 41.1 eur.
Dienpinigiai apmokestinami lygiai taip pat, kaip DU. Taigi, ne tik 15 % GPM...
aiwita aiwita 6134
2016-09-16 11:37 aiwita
Jei išsiunčiam darbuotojus į objektą montuoti įrangos ir nežinom kiek dienų užtruks, ar galiu dienpinigius išmokėti paskutinę dieną, kai važiuoja, už visas dienas?
2016-09-16 14:15 Kristiana__
Nesupratau, kuri čia diena paskutinė? Komandiruotėje būta?

Jeigu jau labai nori pagal įstatymą, tai pervedi 50 proc. avanso (numatomo būti komandiruotėje), o likusią dalį sumoki (vėliausiai) kartu su atlyginimais.

Bet iš esmės negirdėjau, kad kas būtų nubaustas, jeigu ir neperveda jokio avanso, o galutinai atsiskaityti vėluoja ir gan stipriai. Taip kad, nematau čia kažko labai baisaus.


aiwita rašė:
Jei išsiunčiam darbuotojus į objektą montuoti įrangos ir nežinom kiek dienų užtruks, ar galiu dienpinigius išmokėti paskutinę dieną, kai važiuoja, už visas dienas?

A
akija 1
2016-09-18 22:49 akija
Sveiki,

Iš anksto dėkoju už atsakymą.
Darbuotojas vyksta į komandiruotę į Islandiją, 5 dienoms. Dienpinigiai gaunasi 220 eur (5*44). DU sutartyje - 380eur. Žinau ir suprantu, jog šiuo atveju dienpinigiai viršijantys 50proc. apsimokestina kaip DU. šiuo atveju apsimokestina 30eur. (220-190). tačiau pasimečiau, kiek tiksliai privalau pervesti darbuotojui. Išminusuoti GPM (15proc) ir sodros (9proc) iš apmokestinamų 30eur. ir prideti prie neapmokestinamu 190eur? 190+22,8=212.8eur. ?
Tininga Tininga 50021
2016-09-21 10:25 Tininga

akija rašė:
Sveiki,

Iš anksto dėkoju už atsakymą.
Darbuotojas vyksta į komandiruotę į Islandiją, 5 dienoms. Dienpinigiai gaunasi 220 eur (5*44). DU sutartyje - 380eur. Žinau ir suprantu, jog šiuo atveju dienpinigiai viršijantys 50proc. apsimokestina kaip DU. šiuo atveju apsimokestina 30eur. (220-190). tačiau pasimečiau, kiek tiksliai privalau pervesti darbuotojui. Išminusuoti GPM (15proc) ir sodros (9proc) iš apmokestinamų 30eur. ir prideti prie neapmokestinamu 190eur? 190+22,8=212.8eur. ?

Jei išmokėsite pilnus dienpinigius, tai tada iš kitų sumų reikės mokesčius minusuoti...
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui