airen rašė:
Gavau darbo pasiūlymą: gamybinė įmonė (maisto gamyba ir prekyba), savo parduotuvė, importas, eksportas į ES ir trečiasias šalis, išrašomų sąskaitų apie 150 į mėnesį ( išrašo buhalteris), apie 90 proc su krovinių važtaraščiais (irgi buhalterio darbas išrašyti ir registruoti VMI), pirkimo sąskaitų apie 120, registrai į VMI, kasa apie 100 dokumentų (išrašo buhalteris, bankai - 5 sąskaitos, pavedimus daro buhalteris, 4 transporto priemonės, 3 lizingai, paskola, Sodra ir VMI deklaracijos, statistika kas mėnesį 2 ataskaitos, ir 1 ketvirtinė. Personalo dokumentai, dokumentai į Užimtumo tarnybą bei kiti administraciniai darbai. Pamiršau pakuotę ir GPAIS. Kiekvieno mėnesio suvestinės: pajamos , sąnaudos, preliminarus rezultatas, skolininkai ir skolos. Būna ir komandiruotės...
Kiek toks darbas kainuotų...
Viską turėtų atlikti 1 žmogus