Laba diena,
Žiūrėkit, toks klausimėlis iškilo... Individualios įmonės savininkas pirko prekes/paslaugas už grynus, paėmė s-tą f-rą. Ar būtina tokį pirkimą įforminti per kasą? O gal galima padaryti taip: pervesti atitinkamą sumą iš įmonės sąskaitos banke į savininko asmeninę sąskaitą ir parašyti "kompensacija pagal [data] kasos kvitą Nr [kvito nr], kasos ap. Nr IB [kasos aparato nr], sąsk. f-rą Nr [saskaitos nr]" (o gal net nereikia tiek daug nurodyti visko?)
Arba gal kaip kitaip galima tai padaryti? Įmonė tiek išlaidas tiek pajamas pagrinde turi per banką, todėl kasoje pinigų nelabai ir yra, o va vis prisireikia kąnors nusipirkti už grynus...
Saulius
tiesa, atsiprašau už tokius "žalius" klausimus