Sveiki, kaip manote, jei įmonė antrinę pakuotę - kartonines dėžes sunaudos savo reikmėms, t.y. sudegins (turi tokią galimybę), kaip tai turėtų būti apiforminta? Direktoriaus įsakymas? Sunaudojimo savoms reikmėms - patalpų šildymui, aktas?
Buhalterės šiuo metu nėra, prieš tai aspkaitą tvarkė apskaitos paslaugas teikianti įmonė. Jokių apskaitos registrų negavome. Viskas susegta segtuvuose pagal mėnesius ir tiek. Sąskaitos tikrai nepajamuotos. Ar gerai supratau - jei pavyks išsireikalauti 10,31d. sąskaitų likučius , galiu pajamuotis sąskaitas pagal pirkimo datą, Likučiai keičiasi, o ar turiu rašyti paaiškinimą.? kas ir kodėl? o kaip su PVM deklaracijomis, jos juk irgi keičiasi.
Deimantė
laba diena,
Turiu apie 30 2008m. 11 ir 12 mėn. PVM sąskaitų. Gal kas galėtų patarti kaip šią problemą išspręsti? Apskaitą tvarkiusi buhalterė išvykusi, jokių registrų neturiu; išskyrus Didžiąją knygą ( nurodyti likučiai 12.31) Deklaracijas mokesčiams radau atspausdintas tik už 10 mėn. Gal bent jau eiliškumą nuo ko pradėti kas gali pasiūlyti?