Labai ačiu už šias informacijas, bet man vistiek daug kas nesuprantama. Pas mane yra ir Bendrų dokumentų saugojimo rodyklė, bet vistiek neaišku. Su buhaltere negaliu pasikonsultuoti, nes is karto kaip tik atėjau dirbti pasakė, kad ji nemėgsta moteriškos draugijos, nors as labai buvau apsidžiaugusi, kad yra bent viena moteris. Taigi negaliu iš jos tikėtis pagalbos. O aš pati neseniai dirbu ir užkrovė man sutvarkyti archyvą senumo nuo 1993 m. Čia iš vis makalynė ankščiau buvo AB, o dabar UAB jau 12 metų. Tai nuo ko pradėti: ar nuo naujasnių dokumentų ar senesnių? Yra tokios papkės kaip REALIZACIJA-užrašyta (kiti pardavimai), joje yra aktai, sąskaitos faktūros, ką su jom daryt? Na aš akligatvį...Jei atsakysit iš anksto dėkoju