Sveiki, labai prasau pagalbos. Su vyru isteigeme UAB'a, kolkas as paskirta direktore, susiradom ir buhaltere. Kaip reikia tiksliai darbo sutartyje nurodyti mano pareigas ir buhalteres, ta prasme uztenka nurodyti direktore ir buhaltere ar reikia sukonkretinti pareigas, uz ka atsakingos. Ar man reikia rasyti prasyma, o paskui ir isakyma... Kiek ir kokiu zurnalu pildyt? Ar mes skaitomes kaip namudininkai, kol ofiso patalpu neturim? Jei buhaltere tik ateis popierius sutvarkyti, kaip tiksliai nurodyti valandas, beje, mes dar patalpu neturime, skaitytusi ji dirba namie... Noriu viska teisingai supildyti. Ir dar, mes norime pasamdyti zmogu uz darbu sauga atsakinga... Kaip ji formint, jei jis realiai nesedetu ofise. Ir galiausiai, gal is viso yra kokia imones veiklos pradzios, ta prasme del tu popierizmu visu, nurodyta eiga? Pvz kaip imones steigimo eiga, viskas aisku, kas kam ko. Labai buciau dekinga uz visa informacija, mes tikrai visai zali, tik pacioj imones veikloj nusimanom