šiuos puslapius esu paskaitinėjes, bet ne viskas čia aiškiai parašyta.
Aš prašau, kad kas paprastai ir aiškiai parašytu ką ir kaip daryti(eiliškumas): kur kokius pirma popierius nešti, sąskaitos atidarymas ir t.t.
taip pat gal kas pasakys kur reikia kreiptis del dokumentu tvarkimo jei įmonė bus kuriama kaune(bus nuomojamos patalpos), o deklaruota gyvenamoji vieta kretingoje.
Man aišku tik tiek kokias formas reikia pateikti Registro tvarkytojui
[quote:319e364281]
1. Nuostatai (2 egz.)
2. Dokumentas, patvirtinantis, kad sumokėtas atlyginimas už registravimą (107 Lt)
3. Forma JAR-1
4. Forma JAR-PP
5. Forma JAR-S
6. Forma JAR-T
7. Forma JAR-VO-V[/quote]
Bet kokius dokumentus aš turiu pateikti notarui be įmonės nuostatų ir prašymo?
[quote:319e364281]Prieš pateikiant Registro tvarkytojui prašymą įregistruoti individualią įmonę, notaras turi patvirtinti prašyme surašytų duomenų tikrumą, įstatų atitiktį įstatymų reikalavimams ir faktą, kad individualią įmonę registruoti galima.[/quote]
Ir iš vis ar verta pačiam prasidėti su šiuo popierizmu, ar nepapraščiau kreiptis pas tuos kas teikia tokias paslaugas?
Dar prie to pačio:
jei įmonė registruota nuomojamų patalpų adresu ir sakykim po kiek laiko keičiamos patalpos, tai bučiau priverstas keisti įmonės registracijos adresą. Taip ar ne?
Dar karteli dėkoju tiems kas padės.