sveiki. Atidarineju savo pirma individualia imone ir iskilo toks klausimas- zinoma buhalterine apskaita atliks buhaltere, tai ka man daryt, kad jos darbas butu kuo paprastesnis. Ta prasme kokios mano kaip imones savininko pareigos jai. Ka as turiu pateikti - kasos cekius, islaidu saskaitas ar pan?
Kitas klausimas kaip skaiciuojamas imones pelnas/nuostoliai. Tai yra paimami ir sudedami islaidu cekiai/sakaitos ir imones kasos iplauku cekiai ir gaunamas pelnas arba nuostolis? O kodel tiesiog negalima butu paziuret koks imones banko saskaitos prieaugis ir zinosim koks pelnas :D
dar vienas klausimas, viena is imones veiklu bus prekiu perpardavimas. Kaip su PVM, as ten truputi pasimetes kas tai yra pvm moketojai, kas pvm bnemoketojai? As kaip suprantu aisku moketojas busiu.
tai tarkim as perku preke su pvm uz 1000LT ir noriu nuo jos uzdirbti 500LT. Tai as ja turiu parduot uz 1500LT+18% pvm? ar tik nuo tu 500LT pvm? Bet kuriuo atveju kazkaip man per daug kartu tas pvm, ir perkant jau iskaiciuotas ir parduodant dar karta uzsidedu
kvaili klausimai, bet jie turi buti uzduoti
aciu jei kasnors atsakys :)