Tax.lt narys pauu

P
Tax.lt narys nuo
2009-05-18
pauu
forume parašė 15 žinučių

Naujausios žinutės:

2012-10-24 01:16 Bendra » Skola ir teismas - kur kreiptis? » #1101010
Kažin o kas būna kai skolintojas t.y įmonė bankrutuoja, o skolininkas fizinis asmuo dar nėra susimokėjęs (garantija už įmonės skolą) ? smile
2011-03-23 10:36 Apskaita & Auditas » Darbas kasos aparatu » #930058
[quote=Linda6]

pauu rašė:
Ir gal kas turi: [b]

Kokia tai klaida.Aktų turiu begalę, parašykite savo el.paštą, atsiųsiu.
smile


sveiki,

am knygoi klaidu padaryta. nesinori braukyt tai budavo toks lapas atskirai pataisymams prie kasos knygos ( zurnalo).

voverius@gmail.com[/b]
2011-03-22 18:41 Lankytojų pasiūlymai, tinklapio naujienos » neapmokamos atostogos » #929865

Kipsike rašė: Sveiki
Turiu tokią bėdą, apsižioplinau ir nepateikiau 12 SD, kad darbuotojas nuo sausio31 iki vasario 11 buvo nemokamose atostogose. Ar begalima šiandien pateikt ir kuo ta klaida man gresia? Darbuotojas buvo nemokamose atostogose dėl komandiruotės pagrindinėje darbovietėje...


va va man ir dabar gresia :d

reik laikotarpiui nuo 08-01d iki 03-23d darbuotojams pateisint tai mastau 12-SD 01 atbuline data rašyti. Nors kažin ar leis. O jei ne, tai atleidimo atbuline data teks prašytis..


O gal kas yra susidūrę su tokia situacija kai įmonė nedirba ir darbuotojus tenka atleidinėti po pusės metų ? (SODRAI įmokos taip pat nemokėtos)
2011-03-22 17:53 Apskaita & Auditas » Darbas kasos aparatu » #929856

Kelias rašė: Sveikinu visus kasos aparatu vartotojus su labai dideles prievoles dingimu - nuo siu metu kovo 2 d. nebereikai registruoti TVMI pasibaigusiu ir nauju Kasos operaciju registravimo zurnalu.
Bet neatsipalaiduokite labai - VMI pajuokavo, kad po metu puls tikrinti ir nuims gera baudu derliu.
smile


Laba,

am.... o pas mane tokia situacija:

) tik va neišregistravau - o ir visai neturiu noro su aptarnaujančia įmone bendraut.. Dabar sugalvojau parduot - tai šeip reiktu kaip suprantu su PVM s/f išregistruot ir perduot pirkėjui.
[i] O klausimas toks: ar didelė bauda gresia už .

Ir gal kas turi: [b] ?
2009-12-30 17:06 Programinė įranga » Reikia patarimo dėl programinės įrangos restoranams ? » #737048
Gal kas netytcia turit PRESTOS valdymo moduli ??
2009-12-03 10:59 Programinė įranga » Priesgaisrine..... » #728118
O aš visai pasimetęs - atidarinėju bara ir nieko nieko nesuvokiu kur nuo ko pradėt... bandžiau skaitinėt VPGT.lt bet nieko neradau.... kažkur forume kalbama apie kursus, bet nieko konkretaus "pilstymas iš tuščio į kiaura" Svarstau galimybe tykiai tykiai dirbt... :D
2009-11-12 18:40 Įvairūs » UAB Steigimas » #720498

sandrutia rašė: Sveiki,
Steigiame UAB, gal kas galite parekomenduoti imone, kuri sutvarkytu visus steigimu dokumentus uz nedideli mokesti. Aciu


o koks miestas?
2009-11-11 10:55 Įvairūs » UAB Steigimas » #719944

Colop rašė: Taip Pau.
Be registravimo pažymėjimo antspaudo apvalaus niekur negausite.
Apvalaus antspaudo gamybai pateikiama :
Registravimo kopija,
Asmens dokumentą.
Prašymą vietoje užsipildote. (nors jo ne visur 100 proc. reikalauja).
Jeigu užsako ne direktorius - tada tai valytojai ar vairuotojui ar buhalteriui surašote laisvos formos įgaliojimą, kuriame nurodote asmens koda, varda, pavardę, ir parasote kad ji igaliojate užsakyti ir atsiimti tokios ir tokios imones toki ir toki antspaudą.
(jam atvykstant reikėtu atsinesti direktoriaus patvirtinta įmonės registravimo pažymėjimo kopija, ir savo asmens dok, na ir ta igaliojima :):)
smile


na kad apvalus suprantu :D o i vidu *UAB 'XXX'* o ka dar galiu prigalvot :D ?
2009-11-10 22:27 Įvairūs » UAB Steigimas » #719692

Colop rašė: Taip. pagrindinis antspaudas tikrai reikalingas.
be jo neverta eiti į banką :)


TomasDG rašė: Labas vakarėlis visiem, noriu paklaust: kai iš registrų centro pasiėmi popieriukus, kad įmonė užregistruota galima eiti į banką tvarkyt saskaitą į atsiskaitomąją ar reiktų luktelt kol antspaudą pagamins?Iš anksto dėkui... smile
Kitaip tariant, ar reikalingas antspaudas banke performinant saskaita is kaupiamosios i atsiskaitomaja ? smile



o antspauda gali darytis tik po registru centro??
2009-11-10 22:25 Apskaita & Auditas » KASOS APARATAS » #719690

pauu rašė: Sveiki,

kiek atsimenu kasos aparata (siuo atveju POS) reik priregistruot arba isregistruot.. VMI nardau jau 4val nu bet nieko konkretaus kur nest ta aparata kad ji priregint??/????

Ir kaip supratau POS pirkt is J.K ( juoda kasa) nepatartina nes galiu sest uz # :D


taip ir nesulaukiau ATS ;)
2009-11-10 22:17 Įvairūs » UAB Steigimas » #719685

TomasDG rašė: Labas vakarėlis visiem, noriu paklaust: kai iš registrų centro pasiėmi popieriukus, kad įmonė užregistruota galima eiti į banką tvarkyt saskaitą į atsiskaitomąją ar reiktų luktelt kol antspaudą pagamins?Iš anksto dėkui... smile
Kitaip tariant, ar reikalingas antspaudas banke performinant saskaita is kaupiamosios i atsiskaitomaja ? smile


Jei nesuklysiu tai reik.. Nes banke reik antspaudo.. Pats dabar laukiu is reigstru centro dokumentu...
2009-11-03 12:49 Apskaita & Auditas » KASOS APARATAS » #716835
Sveiki,

kiek atsimenu kasos aparata (siuo atveju POS) reik priregistruot arba isregistruot.. VMI nardau jau 4val nu bet nieko konkretaus kur nest ta aparata kad ji priregint??/????

Ir kaip supratau POS pirkt is J.K ( juoda kasa) nepatartina nes galiu sest uz # :D
2009-08-14 19:02 Įvairūs » UAB Steigimas » #686552
Apie UAB ir AB

Norint verstis veikla, susijusia su didesne ūkine rizika, geriau pasirinkti ribotos civilinės atsakomybės juridinį asmenį - akcinę bendrovę (AB) arba uždarąją akcinę bendrovę (UAB), t.y. tas teisinių formų (rūšių) įmones, kurios už savo prievoles atsako tik savo (bendrovės) turtu. Bendrovės akcininkas, nepasisekus sumanytam verslui, rizikuoja tik tuo turtu, kurį įneša į bendrovę.

Akcinių ir uždarųjų akcinių bendrovių steigimą, reorganizavimą ir likvidavimą, valdymą ir veiklą, akcininkų teises ir pareigas reglamentuoja Lietuvos Respublikos akcinių bendrovių įstatymas.

Aptariant nuostatas, taikomas AB ir UAB, vartojama sąvoka “bendrovė”.

Akcinių bendrovių įstatymas nustato AB ir UAB bendrus ir skiriamuosius požymius - steigimo ir kapitalo formavimo būdą, reikalavimus steigėjams ir akcininkams, valdymo ir kontrolės organus. Bendrovės steigėjais gali būti Lietuvos Respublikos ir kitų valstybių fiziniai bei juridiniai asmenys.

Bendrovė yra įmonė, kurios įstatinis kapitalas padalytas į dalis, vadinamas akcijomis. Bendrovė yra ribotos civilinės atsakomybės juridinis asmuo. Bendrovės turtas yra atskirtas nuo akcininkų turto. Pagal savo prievoles ji atsako savo turtu. Akcininkai pagal bendrovės prievoles atsako tik ta suma, kurią privalo įmokėti už akcijas.

Steigiant AB ir UAB, asmenys sujungia savo lėšas (kapitalą) bendrai veiklai.

UAB įstatinis kapitalas negali būti mažesnis kaip 10 tūkst. litų. UAB akcijos negali būti platinamos bei jomis prekiaujama viešai.

UAB akcijų platinimą įstatymas griežtai riboja, taip susiaurindamas jos potencialius lėšų (kapitalo) šaltinius.

Bendrovės steigėjai sudaro bendrovės steigimo sutartį (jeigu steigėjas vienas - jis pasirašo steigimo aktą). Ši sutartis suteikia teisę atidaryti kaupiamąją steigiamos bendrovės sąskaitą Lietuvos Respublikoje įregistruotame banke ir, steigiant AB, registruoti akcijas Vertybinių popierių komisijoje.

Steigiamos bendrovės akcijas pasirašo bendrovės steigėjai. Kai visi pradiniai įnašai už akcijas yra įmokėti, steigėjai iki bendrovės įregistravimo privalo sušaukti steigiamąjį susirinkimą. Steigiamasis susirinkimas tvirtina akcinės bendrovės steigimo ataskaitą, renka audito įmonę, renka bendrovės valdymo organų narius, sprendžia kitus visuotinio akcininkų susirinkimo kompetencijos klausimus. Po steigiamojo susirinkimo bendrovė įregistruojama Juridinių asmenų registre. Nuo įregistravimo dienos bendrovė yra įsteigta ir įgyja juridinio asmens teises.

Akcinių bendrovių įstatymas nustato, kad, steigiant bendrovę, pradiniai įnašai už pasirašytas akcijas mokami tik pinigais į kaupiamąją steigiamos bendrovės sąskaitą. Šioje sąskaitoje esančias lėšas bendrovė gali naudoti tik po jos įregistravimo.

Bendrovės akcininkais gali būti Lietuvos Respublikos ar kitų valstybių fiziniai ir juridiniai asmenys, kurie įstatymų nustatyta tvarka turi įsigiję bent po vieną bendrovės akciją. Kiekvienas akcininkas bendrovėje turi tokias teises, kokias suteikia jam nuosavybės teise priklausančios bendrovės akcijos.

Bendrovė savo veikloje vadovaujasi įstatais, kurie yra pagrindinis teisinis dokumentas.

Bendrovės valdymo organai yra visuotinis akcininkų susirinkimas, stebėtojų taryba, valdyba ir administracijos vadovas. AB privalomi valdymo organai yra visuotinis akcininkų susirinkimas, administracijos vadovas ir ne mažiau kaip vienas kolegialus valdymo organas - stebėtojų taryba ar valdyba. UAB privalomi valdymo organai yra visuotinis akcininkų susirinkimas ir administracijos vadovas. Stebėtojų taryba ir valdyba UAB gali būti nesudaromos.

UAB turto savininkai turi tiek įtakos, kiek jiems priklauso bendrovės turto (akcijų). Svarbiausius sprendimus, tarp jų ir formuojant valdymo organus, priima akcininkai balsuodami, o kiekvieno jų balsų skaičius priklauso nuo turimų akcijų.

UAB buhalterinę apskaitą tvarko pagal dvejybinę sistemą, o tai reikalauja išsamių buhalterijos žinių ir darbuotojų, turinčių atitinkamą kvalifikaciją. Finansiniams metams pasibaigus, iki eilinio visuotinio akcininkų susirinkimo visose akcinėse bendrovėse visuotinio akcininkų susirinkimo išrinkta audito įmonė turi patikrinti finansinę atskaitomybę.

Uždarosiose akcinėse bendrovėse auditas privalo būti atliekamas, jei jos tenkina ne mažiau kaip dvi iš šių sąlygų:

pardavimų pajamos viršija 10 mln. litų per ataskaitinius finansinius metus;
vidutinis sąrašinis darbuotojų skaičius per ataskaitinius finansinius metus yra ne mažesnis kaip 50;
balanse pateikta turto suma viršija 5 mln. litų.

Registravimas

Įmonių įregistravimą reglamentuoja Juridinių asmenų registro nuostatai, atskirų teisinių formų (anksčiau apibrėžtų kaip įmonių rūšių) įmonių įstatymai ir kiti teisės aktai.

Nuo 2004 m. sausio 1 d. veikia Juridinių asmenų registras (toliau vadinama – Registras), kurio paskirtis – registruoti juridinius asmenis bei rinkti, sisteminti, saugoti bei teikti apie juos informaciją ir duomenis. Registras įsteigtas siekiant supaprastinti įregistravimą, užtikrinti duomenų ir dokumentų viešumą bei garantuoti tinkamą trečiųjų asmenų interesų apsaugą. Registro tvarkymo funkcija pavesta VĮ Registrų centrui.

Jeigu nusprendėte įsteigti įmonę ir pasirinkote Jums tinkamiausią įmonės teisinę formą, įmonę turite įregistruoti Registre. Įmonė nuo jos įregistravimo dienos tampa juridiniu asmeniu, savo vardu įgyja teises bei pareigas ir gali būti ieškovu ar atsakovu teisme. Vadinasi, įmonė nuo įregistravimo momento gali pradėti vykdyti ūkinę komercinę veiklą, sudarinėti sandorius ir pan.

Skirtingų teisinių formų įmonėms įregistruoti reikia skirtingų steigimo dokumentų, be to, skiriasi ir pati steigimo procedūra. Šioje informacinėje temoje ir bus aptarta, kaip tinkamai pasirengti dokumentų pateikimui VĮ Registrų centrui, norint įregistruoti tam tikros teisinės formos įmonę.

Pasirengimas registravimui

Steigiamos įmonės steigėjas prašymą įregistruoti juridinį asmenį ar jo padalinį, įmonės steigimo dokumentus pirmiausia turi pateikti notarui, kuris tvirtins duomenų tikrumą ir steigimo dokumentų atitikimą įstatymų reikalavimams.
Labai svarbu yra tinkamai pasirengti įmonės įregistravimui. Rekomenduojame prieš kreipiantis į notarą iš anksto sutvarkyti šiuos steigimo dokumentus:
parengti visus su tam tikros teisinės formos įmonės steigimu susijusius dokumentus (pvz., nuostatus, bendrosios jungtinės veiklos sutartį, steigimo sutartį arba steigimo aktą, bendrovės įstatus, steigiamojo susirinkimo protokolą ir pan.);
gauti naudojimosi patalpomis pažymą arba sutvarkyti dokumentus, patvirtinančius nuosavybės teises į patalpas.

Prieš einant pas notarą, rekomenduojame rezervuoti steigiamai įmonei vardą dėl to, kad VĮ Registrų centrui pateikus įmonės steigimo dokumentus nepaaiškėtų, jog tokiu vardu jau įregistruota kita įmonė.

Notaras, gavęs įmonės, filialo ar atstovybės steigimo dokumentus patikrina, ar pateikti dokumentai yra teisingai užpildyti ir ar jie atitinka teisės aktų reikalavimus. Jei steigimo dokumentai užpildyti klaidingai ar prieštarauja teisės aktų nuostatoms, notaras nurodo, ką reikia patikslinti pateiktuose steigimo dokumentuose. Patikslinti steigimo dokumentai pakartotinai pateikiami notarui.
Notaras, išanalizavęs pateiktus dokumentus ir įrašydamas prašyme, kuris pateikiamas VĮ Registrų centrui, tvirtinamąjį įrašą nurodo, kad dokumentuose nurodyti duomenys yra teisingi, įmonės steigimo dokumentai atitinka įstatymų reikalavimus ir įmonę, filialą ar atstovybę įregistruoti galima

Notarui pateikiami dokumentai

1. Prašymas registruoti juridinių asmenų registre bei reikalingos papildomos formos.
2. Jeigu bendrovę steigia vienas steigėjas – jo pasirašytas steigimo aktas (ne mažiau kaip du egzemplioriai). Jeigu bendrovę steigia du ar daugiau steigėjų - steigimo sutartis (ne mažiau kaip du egzemplioriai).
3. Įstatai (ne mažiau kaip 3 egzemplioriai).
4. Savininko sutikimas suteikti patalpas juridinio asmens buveinei. Patalpų savininkui, pačiam steigiančiam juridinį asmenį, pažyma apie patalpų suteikimą nereikalinga, tačiau būtina pateikti dokumentus, patvirtinančius jo nuosavybės teises į šias patalpas.
5. Steigiamojo susirinkimo protokolas ir jo priedai.
6. Licencija (leidimas), jei pagal įstatymus licencija (leidimas) turi būti išduota iki juridinio asmens įsteigimo.
7. Konkurencijos tarybos leidimas, jeigu jis turi būti išduodamas Konkurencijos įstatymo nustatyta tvarka.
8. Dokumentai, patvirtinantys duomenis apie steigėjus, išrinktus (paskirtus) valdymo ir priežiūros organų narius, asmenis, galinčius sudaryti sandorius juridinio asmens vardu, jų teisių ribas.
9. Dokumentas, patvirtinantis, kad akcinės bendrovės akcijos yra registruotos Vertybinių popierių komisijoje.
10. Turto vertinimo ataskaita, jeigu steigėjas akcijas iš dalies apmoka nepiniginiu įnašu.
11. Banko pažyma apie kaupiamojoje sąskaitoje įmokėtus pradinius įnašus arba banko pažyma, kad banko pagrindinis kapitalas sukauptas ir apmokėtas, jei steigiamas komercinis bankas, arba banko pažyma, kad yra suformuotas organizacinis fondas ir visiškai apmokėtas įstatinis kapitalas, jei steigiama draudimo įmonė.
12. Akcinės bendrovės steigimo ataskaita. Ši ataskaita nepateikiama steigiant uždarąją akcinę bendrovę.
13. Vyriausybės sprendimas steigti vertybinių popierių biržą, jei steigiama vertybinių popierių birža.
14. Jeigu pavadinime vartojamas Lietuvos Respublikos oficialusis ar tradicinis (trumpasis) valstybės pavadinimas – teisingumo ministro leidimas vartoti valstybės pavadinimą.
15. Jeigu pavadinime vartojamas žodis „katalikų“ – rašytinis Katalikų bažnyčios vadovybės (vyskupo) sutikimas.
16. Kiti dokumentai, patvirtinantys, kad įstatymuose ar steigimo sandoryje nustatytos prievolės yra įvykdytos ir atsirado įstatymuose ar steigimo dokumentuose numatytos aplinkybės ir akcinę bendrovę įregistruoti galima.

Už dokumentų patvirtinimą notaras ima 350 lt mokestį

Dokumentų pateikimo VĮ Registrų centrui tvarka

Verslininkas, gavęs notaro patvirtintus steigimo dokumentus, turi juos pateikti VĮ Registrų centrui.

Dokumentų teikėjas bei notaras visus VĮ Registrų centrui teikiamus dokumentus turi įrišti kartu taip, kad kiti asmenys negalėtų jų išimti arba pakeisti, išskyrus įmonės steigimo dokumentą, kuris turi būti įrištas atskirai, ir dokumentą, patvirtinantį, kad sumokėtas atlyginimas už įregistravimą (toliau – registravimo mokestis).

Visi dokumentai VĮ Registrų centrui pateikiami asmeniškai arba paštu bet kuriam VĮ Registrų centro filialui arba filialo skyriui. Prieš pateikiant dokumentus VĮ Registrų centrui rekomenduojame banke ar VĮ Registrų centre iš anksto sumokėti mokestį už įregistravimą.

VĮ Registrų centro sprendimą dėl įmonės, filialo ar atstovybės įregistravimo arba atsisakymo įregistruoti privalo priimti ne vėliau kaip per 5 dienas nuo visų steigimo dokumentų pateikimo.

Toliau pateikiama informacija apie verslininkams aktualiausių teisinių formų įmonių įregistravimą bei konkrečios teisinės formos įmonės steigimo dokumentus.

VĮ Registrų centrui pateikiami dokumentai:

1. Įstatai (2 egz.)
2. Dokumentas, patvirtinantis, kad sumokėtas atlyginimas už registravimą (120 Lt)
3. Forma JAR-1
4. Forma JAR-VO-V
5. Forma JAR-T
6. Forma JAR-PP
2009-08-14 18:29 Įvairūs » UAB Steigimas » #686545

Ingut rašė: Noreciau patikslinti. Steigiant UAB reikia:
1.Steigimo sutarties arba steigimo akto (priklausomai nuo to ar steigia vienas, ar keli asmenys),
2.Atsidaryti kaupiamaja saskaita banke, ten pervesti istatini kapitala, is banko gauti pazyma del ten esancio pinigu kiekio (ja reikes nesti notarui).
3.paruosti istatus,
4.steigiamojo susirinkimo protokolas arba stegejo steigiamasis sprendimas, jei vienas steigejas, kuriame turi buti:
a.istatu patvirtinimas,
b.vadovo paskyrimas, zmogaus igalioto pasirasyti su vadovu darbo sutarti duomenys
c.patvirtinimas, kad inasai padaryti,
d. kita aktuali informacija,
5.Surasai visus prasymus JAR-........
6.Visus dokumentus nesi notarui. Jeigu registracijos vieta ne steigejo, turi kartu eiti patalpu savininkas ir leisti tau registruoti. Notaro paslaugos nuo 380 - 415 Lt
7.Notarui patvirtinus tiesiog nesi i registru centra. Registru centre 120 Lt.
8.Is registru centro gavus imones pazymejima, eini i antspaudus gaminancia imone, per diena pasidarai antspauda (priklausomai nuo antspaudo 60-90 Lt)
9.Nueini i banka su visais dokumentais (registr.pazymejimu, istatais) ir antspaudu, pakeiti kaupiamaja saskaita i einamaja. Buhalterio pasas reikalingas, tik tuomet, jei yra suteikiamas jai parasas banke.


Na ir kas pasikeitė per ta laika????
Nuorodu ir failiuku idėt ir aš galiu... bet taip konkrečiai surašyt gal kas gali?
2009-05-18 21:55 Blevyzgos » Eurovizijos konkursas » #654794

Elvusia rašė: Na, paklausiau jūsų išgirtos estės dainą. Tikrai labai graži.


na grazi tai grazi, bet kad itarineja jog plagijatas. Panasi i ZORO filmo garso takeli..
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui