Sveiki,
daug klausimu/daug atsakymu deja niekas taip ir nepateikia atsakymo...
Stengiame vsi (renginiai,moxline veikla, aplinkos tvarkymas - keliu).
Musu atveju nenorime kad tektu moket atlyginimus buhalterei ar direktoriui.
Kaip tai turi buti apiforminta steigimo aktuose kad dirbama direktoriaus savanoriskai (be atlyginimo)? Kaip kokio buhalterio(ieskom buhalterio kuris pamokytu nemokamai :))
Kadangi imone gautu inashus tik is paramos bei 2proc. kas gales leisti tuos pinigus, jei direktorius dirbs savanoriskai. Ar tai nesukels kokiu nors keblumu.
Apskaita/buhalterija: kadangi vsi bus nepelno ir pajamos bus 2proc bei parama, o islaidos - renginiu prizai, islaidos moksliniam tyrimam, kaip tvarkyt buhalterija (turint minimalias zinias)?
Likvidavimas: kadangi nieks nezino kaip pavyks igyvendinti suplanuotus planus, atsargumo atveju domina likvidavimas. Apie ji buvo klausta, deja atsakymo nepavyko isgirsti. Kas ir kaip gali atlikti likvidavima, ar galima tam paciam vsi steigejui nemokant niekam papildomu mokesciu tai sutvarkyti.
Dekui uz atsakymus.
Galima juos tiek cia, tiek i dezute. (kad nereiktu ieskot dezutes saulius@myeweb.com)