2012-03-18 21:15
Biudžetinių įstaigų apskaita »
2 proc.GPM »
#1042369
Sveikutės,
pasiskaičiau FR0512 formos užpildymo ir pateikimo taisykles ir vienas punktas pasidarė įdomus, nes pirmieji metai kai pati prašysiu organizacijos narių paaukoti 2 %.
Prašymo blankus išduoda mokesčių administratorius. VMI prie FM interneto tinklapyje (adresu www.vmi.lt) skelbiama prašymo forma, skirta pildyti kompiuteriu.
Tai reiškia, kad negaliu pati atsispausdinti tuščių blankų, o reikia pasiimti iš VMI? Gal žinote atsakymą :)
2012-03-02 19:50
Įvairūs »
Asociacijos »
#1037643
Taip sutartis buvo. Kaip suprantu jūsų patarimas prekes nurašyt po to kai gauti pinigai, t.y. 2012 metais, nors realiai jas sunaudojo pernai?
2012-03-01 22:06
Įvairūs »
Asociacijos »
#1037375
Labas vakaras,
esu naujokė tiek šiame forume, tiek buhalterijoje.
Pernai pradėjau tvarkyti bendruomenės buhalteriją ir susidūriau su sudėtingu atveju. Gal čia atsiras galinčių patarti arba dariusių analogišką korespondenciją.
2011 metų pabaigoje seniūnija pažadėjo skirti 500 Lt finansavimą. Atskaitingas asmuo savo lėšomis nupirko prekes. Seniūnija pinigus pravedė tik 2012 metais ir tik tada atsiskaityta su atskaitingu.
Galvoju, kad 2011 turėjo būti tokia korespondencija:
D 2115 (Gautinos sumos iš seniūnijos) K 341 (Gautinas finansavimas)
D 6121 (Trumpalaikio turto nurašymo sąnaudos) K 2116 (Atskaitingi asmenys)
2012 m. pinigų gavimas ir atsiskaitymas su atskaitingu - korespondencija:
D 231 (Bankas) K 2115 (Gautinos sumos iš seniūnijos)
D 2116 (Atskaitingi asmenys) K 231 (Bankas)
Ir stringu su kompensavimu. Ar jį reikia atlikti 2011 ar 2012 metais?
Jei 2011, tai:
D 341 (Gautinas finansavimas) K 645 (Kompensuotos sąnaudos (Seniūnija))
Teisingai, ar ne?
Ačiū už pagalbą :)