Laba diena,
Labai daug visko skaičiau, susipainiojau, tikiuosi, nesupyksit, kad paklausiu čia.
Situacija tokia: įkūrėm všį (kultūros srity), esam jauni, nieko neturim, tai nusprendėm pabandyti pirminę apskaitą vesti patys. (ar mes idealistai, ir geriau ieškoti pagalbos?)
Kol kas suprantam tiek:
-Reikia įdarbinti vadovą ir buhalterį, darbinsim po 0,1 etato, tai jiems galima skaičiuot atlyginimą 0,1x850? Ir tada nuo to priskaičiuot mokesčius kiek išeina?
-Kaip suprantu, prieš įdarbinant reikia nusiųsti pažymą Sodrai, apie įdarbintus darbuotojus (kiek supratau, galima elektroniniu būdu).
-Tada reikės mokėt visus mokesčius (pagal skaičiuoklę paskaičiuojam). Ir tada reikia pervedinės į Sodrą ir VMI pagal nurodytas sąskaitas ir pagal nurodytas datas (pvz kiek mačiau gyventojų pajamų - iki 15 d.)
-o kokias reikia pateikinėti ataskaitas?
Apskaitą tvarkysiu programa "Apskaita", teorinius pagrindus turiu, kol kas neplanuojam labai didelių srautų, bet labai bijau su mokesčiais prisižaist, dėl to ir klausiu.
Ačiū už supratingumą ir pagalbą jauniesiems menininmas