Įregistravau įmonę, gavau elektroninį prieigos raktą. Įmonėje dirbsiu tik aš.
Ką daryti toliau? VMI? Sodra? Kokias įmokas reikia susimokėti? Reikia iregistruotis VMI ir Sodroje, ar jos pačios gaus informaciją? Jei reikia, tai iki kada?
Esu visiškai žalias šiame reikale.
Kaip dėl apskaitos? Įmonė maža, pradžioje veiklos bus nedaug. Pasitelkt apskaitos paslaugas siūlančias įmones ar samdytis kokią buhalterę aštuntadaliu etatu ar pan.? Gal galit ką parekomenduot?
Veikloje naudosiu automobilį, t.y. važiuosiu pas tiekėjus, vešiu prekes klientams, bet automobilis yra ne mano. Kaip suprantu reiktų panaudos sutartį pasirašyt, kad galėčiau "nurašyti" degalus? Reikia apie tai kur nors pranešt? Ar tiesiog pagal pavyzdį pasirašyt sutartį su savininku ir ją saugot?