Tax.lt narys alonlina

A
Tax.lt narys nuo
2013-02-26
alonlina
forume parašė 1 žinučių

Naujausios žinutės:

2013-02-26 13:20 Įvairūs » Raštvedyba » #1135972
Sveiki,
Esu nauja, nepatyrusi darbuotoja valstybinėje įstaigoje. Esu atsakinga už daugumos įsakymų, raštų ir kitų dokumentų rengimą, valdymo ir apskaitos organizavimą. Įstaigoje planuojama įvesti naują dokumentų rengimo tvarką kurioje bus numatyti 5 galimi dokumentų rengimo šriftai ( tarp jų nėra įprasto Times New Roman, yra tokie kaip Ariel, Verdana ir pan.) Raidžių dydis numatomas ne mažesnis kaip 12 pt, rekomenduojama nelygiuoti dokumentų iš abiejų pusių. Iš esmės pakeičiama viskas, kas iki šiol buvo įprasta mano darbe. Skaičiau dokumentų rengimo taisykles ir randu tik tiek, kad ten nurodyti rengiamų dokumentų paraščių dydžiai tačiau nei šriftui nei jo dydžiui reikalavimų nerandu. Galbūt kas nors žinote ar kokiame nors oficialiame dokumente yra plačiau reglamentuotas dokumentų rengimas ar tai yra kiekvienos įstaigos asmeninis reikalas?
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui