Tax.lt narys random

R
Tax.lt narys nuo
2013-02-28
random
forume parašė 1 žinučių

Naujausios žinutės:

2013-03-01 00:02 Bendra » Individuali įmonė » #1136894
Sveiki!

Yra individuali įmonė, kurioje nelabai tvarkingai tvarkomas sandelis. Yra daug smulkių daiktų (varžtų, kabelių), kurie į sandėlį atėjo (yra pirkimo sąskaitos-faktūros), bet metams bėgant niekur neišėjo. Dabar neaišku, kur jie dingo - tikriausiai buvo instaliuoti klientų objektuose s.f. nurodant "instaliacinės medžiagos". Faktas tas, kad sandėlyje jų nebėra.

Klausimas - ką daryti šią ĮI pertvarkant į UAB? Ar reikia tuos neegzistuojančius daiktus nurašyti, ar tai niekam nerūpi? Gal kas turite nuorodą į pavyzdinį nurašymo aktą, nes visi mano rasti pavyzdžiai kalba apie komisiją (ar ją privalu steigti ir ĮĮ)?

Iš anksto ačiū!
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui