2013-03-01 00:02
Bendra »
Individuali įmonė »
#1136894
Sveiki!
Yra individuali įmonė, kurioje nelabai tvarkingai tvarkomas sandelis. Yra daug smulkių daiktų (varžtų, kabelių), kurie į sandėlį atėjo (yra pirkimo sąskaitos-faktūros), bet metams bėgant niekur neišėjo. Dabar neaišku, kur jie dingo - tikriausiai buvo instaliuoti klientų objektuose s.f. nurodant "instaliacinės medžiagos". Faktas tas, kad sandėlyje jų nebėra.
Klausimas - ką daryti šią ĮI pertvarkant į UAB? Ar reikia tuos neegzistuojančius daiktus nurašyti, ar tai niekam nerūpi? Gal kas turite nuorodą į pavyzdinį nurašymo aktą, nes visi mano rasti pavyzdžiai kalba apie komisiją (ar ją privalu steigti ir ĮĮ)?
Iš anksto ačiū!