Laba diena,
esame įkūrę mažąją bendriją (MB) ir kolkas (apie 6 mėnesius) nebuvome išsimokėję sau atlyginimų. Įmonėje dirba patys savininkai, tai kaip suprantame dėl to darbiniai santykiai neatsiranda. Norėtume pasiteirauti kelių klausimų:
1) Kokius mokesčius išsimokant pinigus į asmenines sąskaitas reikėtų susimokėti?
2) Ar reikia pateikti ataskaitą po išsimokėjimo einamąjį mėnesi, ar pakanka viską deklaruoti metų gale pajamų deklaracijoje?
3) Kokia išsimokėjimo tvarka: ar galime tiesiog iš įmonės sąskaitos persivesti į savo asmenines sąskaitas?
Gal klausimai kažkam pasirodys net juokingi, tačiau atsakymų į Juos neradome, todėl iš anksto dėkojame pagelbėjusiems.