gal padėsite kasnors tokiu klausimėliu mažosios bendrijos nariui, reikia į seniūniją pristatyti išrašą, kuris rodytų, kad jis negavo jokių pajamų iš mažosios bendrijos, kokia tai būtų forma? Ačiū, lauksiu atsakymų:)
Lliucija perskaiciau tavo atsakyma ir net nuotaika pakilo tai jei taip galiu pradzioje tvarkytis labai saunu nes galesiu issilaikyti su minimaliom islaidom kol sulauksiu realiu uzsakymu. Aciu!
Dekoju mariska uz atsakyma. O jei tokiu atveju kai imone vykdo veikla, iesko klientu, bet realiu uzsakymu neturi pirmus kelis menesius ir samdyti buhalteri yra gana prabangu ar galima buhalteri samdytis tada kai jau yra pirmi uzsakymai, saiskaitos? Ta prasme ar reikia tureti buhalteri iskarto isteigus UAB ar galima tada kai pradedu gauti uzsakymus ir reikia tvarkyti buhalterija? Aciu is anksto
Bandziau ieskoti panasios temos taciau neradau, tai sukuriu nauja, tikiuosi nepyksite. Noriu pradeti kurti pirmaji savo versla ir jo forma pasirenku UAB. Kadangi neturiu daug lesu ir pradzioje delto sudetinga samdytis buhalteri ar galeciau jeigu gaunu kelias tik saskaitas per menesi buhalterija pildytis pats? Esu vienas savininkas ir direktorius neturiu jokiu darbuotoju. Dekoju, laukiu atsakymu