Sveiki, protingi žmonės,
Mūsų įmonės darbuotojas pakeitė akumuliatorių vienoje įmonėje. Iki liepos 1 d. sąsakaitoje būtume nurode : Akumuliatorius ir darbai. O kaip dabar rašyti sąskaitą ? Ar apskritai net ne vieną, o dvi sąskaitas reikia rašyti ?Įmonė užsiima apsauginės - gaisrinės signalizacijos montavimu. Kaip "nesusivelti" su tuo atvirkštiniu PVM , baigia akys išvarvėti nuo skaitymo
Objekte sumontavome vaizdo stebėjimo sistemą, sutartis pasirašyta, priedas prie sutarties - sąmata kurioje išvardintos medžiagos, bei darbai. Kaip turėčiau išrašyti sąskaitą klientui pagal visas "tas" naujoves ? Ačiū visiems už patarimus :)
Pasakykite prasau ar reikia rasyti isakyma del PVM saskaitu-fakturu bei kasos pajamu orderiu serijos?
Kazkodel musu buhaltere sako, kad nereikia, nors kiti sako, kad butinai reikia