Laba diena visiems,
Šiandien susiduriau su tokiu nepagarbiu Mano VMI aptarnavimu.
Skambinu išsiaiškinti, ar mes skolingi ar ne, nes "prievolių, delspinigių ir įplaukų" žiniaraštyje rodo, kad mes nedamokėjome, o "mokesčio mokėtojo kortelėje" rodo, kad yra permoka. Į tai man buvo atsakyta: "Nuuu kas jums neaišku? nu ne labai aš noriu žiūrėti, bet tiek tuo". "Nuu sudėkite, išminusuokite ar tai mokote, kas neaišku?" Paklausiau, kodėl vienoj vietoje rašo, kad permoka, kitoje gaunasi, kad skolingi? Pradėjo nervuotis, kelti balsą.
Nervina, kad skambini išsiaiškinti, kad nenuskriausti mūsų brangiojį Valtybę, o čia dar su nervais tokiais.
Gal žinote, ar galima pakeisti įmonei priskirtą Mano VMI konsultantą?