Sveiki,
Vykdau individualią veiklą pagal pažymą- užsakomasis pardavimas internetu.
Pinigų apskaitos principas. Dirbu vienas. Ne PVM mokėtojas.
Kadangi į išlaidas uz 2019 metus galiu įtraukti tik prekių įsigijimo išlaidas kurias pardaviau, darausi inventorizacija už 2019 metus ir iškilo klausimų.
Situacija yra tokia: 2019 Birželį nuskridau į Kiniją, ieškoti ir užsisakyti prekių. Patirtos išlaidos: Lėktuvo bilietas, viežbutis, ir jei teisingai suprantu galiu skaiciuoti dienpinigius uz kiekvieną praleistą dieną. Tik reikia suforminti komandiruotės aktą. Tarkim visa šių išlaidų suma 1700 EUR.
Prekes parsisiunčiau laivu 2019 Spalio mėnesį. Saskaitą gavau iš Kinijos įmonės eurais. Lietuvoj sumokėjau logistikos įmonei už pristatymą, išmuitinimo paslaugas ir tt, gavau saskaitą faktūrą iš jų su 0% pvm.
Muitinei sumokėjau muitą ir importo PVM.
Iki 2019 metų galo pardaviau 25% importuotų prekių. Kaip dabar turiu paskaičiuoti patirtas išlaidas uz 2019 metus?
Ar galiu visas komandiruotės išlaidas 1700 eur priskirt 2019 metams? Ar tik 1700 x 0,25 = 425 eur?
Kaip su transporto, muitų ir pvm išlaidom? Paskaičiuoti Kiekvienos prekės kainą su transporto/importo mokesčiais?
Dėkui už atsakymą