GAl galit kas padėt, bent jau nurodyt į ką kreiptis, ar reikia Specialiosios Paskirties UAB-ui kelti konkursą rekonstrukcijos darbų atlikimui, ar galima tiesiog su kokia viena firma sudaryti sutartį tokiems darbams. Gal yra svarbu tų darbų projekto suma, pagal kurią būtų skiriama ar reikia skelbti konkursą ar ne?
padėkit, labai skubinai reikia
Na nejaugi nėra jokio tesinio dokumento, kad pinigus gaunantys pateiktų raštišką pagrindą už ką mokama, kodėl reikalingos išankstinio apmokėjimo sąskaitos? Jos manau ne šiaip sugalvotos, o turi teisinį pagrindą kodėl jos rašomos... Man reik valdžiai vieną kart išaiškinti.
Padėkit,
gal žinote koki įstatymą, kuriuo remiantis negalima mokėti pinigus fiziniam ar juridiniam asmeniui be raštiško pagrindo .Turiu omenį:situaciją liepia išmokėti pinigus o paskui bus gal sutartis gal sąskaita, ir neaišku kokiai sumai tai bus ir kada. Manau daugelis buhalterių turėtų būti susidūrę su tokia situacija, o paskaui ieškoti būdų kur tą sumą išmokėtą "padėti" apskaitoje.
Gal kas susidūrė su notarais keičiant įstatuts . Pas mus pasikeitė vadovas ir norim vieną punktą pakeisti, o notrai nė žodio be pinigėlių , sumalė jog reikia iš registro formų kažkokių ,kad ir pasimečiau... Gal žinot ką reikia pas notarą einat turėti su savimi, kai keičiamas punktas, kuriame nurodytas vadovas?
Prašau pagalbos
Gal kas galit padėti, kada atsiranda prievolė įsigyti elektroninį kasos aparatą. Žadama pradėti teikti tokias paslaugas kaip: kopijavimo, naudojimosi internetu, faksu ir nežinom ar tuomet jau reiks įsigyti kasos aparatą ar galės sąskaitas išrašyti, o pinigus priimti pinigų priėmimo kvitais?
Patarkit kaip šioj situacijoj pasielgti. Darbuotojas susirgo, prabubęs biuletenyje mėnesį laiko atnešė į darbovietę du nedarbingumo pažymėjimus, kurie nėra vienas kito tęsinys. Iš vieno miesto vienas NP, iš ten siuntė į kitą miestą kuriame išrašė kitą NP. Ar iš darbdavio lėšų apmokėti tik už pirmo NP dvi dienas , ar ir už antro NP?
ačiū už pagalbą, bet vis nesusikalbam.įsakymu buhalterė laikinai pavaduoja vadovą finansiniai klausimais, o administraroetė tik su darbo sutartimis susijusiais klausimais. kaip tuomet dėl to parašo ant kasos išlaidų orderio
SOS Direktorius serga jau visą mėnesį.Parašėm įsakymą, darbo sutarčių sudarymo klausimais pavaduoti administratorei, o finansiniais klausimais buhalterei.Mokesčiuose dėl deklaracijų praėjo su L.E.P.buhalterės parašu, o kaip su kasos išlaidų orderiais? Ten irgi buhalterė turi du kartus pasirašyti?Kaip l.e.p. vietoj įmonės vadovo ir kaip buhalterė?Ar išvis tik su dviem parašais palikti : kasininkės ir buhalterio?Susimaišiau...
Ot problemėlė, atsirado nebūtos sąskaitos iš 2002 metų kažkaip nuklydo, sutartis nutraukinėjo valdžia, tai turbūt manė nieko nepriklauso daugiau , o popieriukai tai yra Kaip patartumėt įtraukti dabar tas sąskaitas mums išrašytas 2002 metais į šiuos metus?
Teko girdėti iš registro "neoficialiai", kad dabar nauji įmonių pažymėjimai išduodami be nurodytos užsiimamos veiklos, kadangi dabar galima užsiimti kokia nori veikla, tik mokėk mokesčius atitinkamus. Man įtartinai atrodo, gal vis dėlto įstatuose turi būti įtraukta ta veiklos rūšis?
Ar kas susidūrė su tokia problemėle?