Jurate, gal galte paprotinti mane..Skaičiau, kad imones viduje turi buti paruostas dokumnetu patekas, kuris susideda iš :1.Dėl buhalterijos tvarkymo, dėl atsakingų asmenų parašų 2. Dokumentacijos bylų sąrašas 3.Patvirtintas sąskaitų planas 4. Kasos darbo organizavimo tvarka 5. sąskaitų faktūrų serijos numeracijos tvarka, KPO, KIO 6.Dokumentų registrų sąrašas 7.Atsargų apskaitos tvarka, metodai 8.Inventorizacijos tvarka 9.Ilgalaikio turto apskaitos tvarka 10 Apskaitos politika.
Mūsų MB 2 nariai, aš esu ir buhalteris ir vadybininkas ir direktorius..nesame PVM mokėtojai, gal čia visai tiek ir nereikia visko...
bus vykdomos paslaugos remonto , pagal kliento iškvietimą , sandėlio likučių nera ir kol kas nebus...esu pasimetusi :( AČIŪ