Tax.lt narys MarijaW

M
Tax.lt narys nuo
2017-04-12
MarijaW
forume parašė 1 žinučių

Naujausios žinutės:

2017-04-13 13:22 Įvairūs » Asociacijos » #1355518
Gal, kas nors gali padėti, ir paaiškinti kaip apskaitomos finansavimo lėšos ne pelno siekiančioje įmonėje.
Pagal vykdomą savivaldybės projektą, neformalus vaikų švietimas, iš dviejų atskirų savivaldybių A ir B asociacija turėjo gauti finansavimą: 2016 m. iš A 8715 eur , iš B 1000 eur.
iš A gavo 7260 eur , o likusius 1455 eur gavo tik 2017 m.
2016 šiam A projektui įvykdyti išleido 8260 EUR ( visos sąskaitos apmokėtos 2016)
Iš B 1000 eur 2016 m gavo 340 eur , o likusius 660 eur gavo tik 2017 m.
2016 šiam B projektui įvykdyti išleido 1000 EUR ( sąskaitos apmokėtos 2016)
(šiam projektui skirtos sąnaudos buvo apmokėtos iš kitos gautos paramos, kuri skirta konkretiems tikslams 2017 m vykdyti)
Konkrečiai tai nežinau kaip turėčiau apskaitytI patirtas bet, dar ne finansuotas projekto sąnaudas
A projekto 1000 eur
B projekto 660 eur
Gautinos sumos
K 341 (8715 +1000) 9715 eur Likutis K341 2115 eur
D 2113 8715 +1000) 9715 eur
Gautas finansavimas
D2313 (7260+340) 7600 eur
K 2113 (7260+340) 7600 eur Likutis D 2113 2115 eur
D 341 (7260+340) 7600 eur
K34221 (7260+340) 7600 eur
D 61 9260 eur
K 511 ???? ( jei 7600 tai nežinau kur padėti 1660 eur
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui