Tax.lt narys TomasRamanauskas

T
Tax.lt narys nuo
2017-05-11
TomasRamanauskas
forume parašė 1 žinučių

Naujausios žinutės:

2017-05-30 15:13 Programinė įranga » PC programine iranga ir Office'ai naujam verslui » #1359553
o gal kas jau bandėte naudoti Office 365 programele ? Mūsų įmonė įsidiegė iš Telia Business paketą www.telia.lt/verslui/it-paslaugos/programel... Tai jei kas svarstot šį imt tada rekomenduoju. Ten yra tokia užduočių valdymo "Planner" programa, anksčiau net nežinojom, jog tokia egzistuoja, o dabar visi naudojam. Įrankį galima pasiekti iš kur nori, čia tas "cloud" regis vadinas dalykas.. Aišku priklauso tai ir nuo įmonės vidaus politikos tas pasiekiamumas. Mūsų įmonėj yra 30 žmonių, bet pvz jei mažesnė įmonėlė tai manau verta vien dėl to, kad yra mažas mėnesinis mokestis. Pamenu kažkada žiūrėjom Microsoft office programų senesnių pirkimą , tai kainos buvo kosminės ir tik vienam vartotojui, visiems atskirai išpirkt būtų labai didelė investicija, o programa dar juk pasensta. Tai tas office 365 neblogas variantas, pasidomėkit kam aktualu. Mes ėmėm iš Telia, bet gal yra ir kitų variantų. :)
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui