Laba diena,
dirbu ne buhaltere, bet vedu sandėlio apskaitą - pajamuoju/išlaiduoju prekes į/iš centrinio sandėlio. Yra tokia situacija. Savo darbuotojus aprūpiname tarnybinės uniformos dalimis. Gavus tarnybinę uniformą, ji yra užpajamuojama į centrinį sandėlį, vėliau išlaiduojama materialiai atsakingam asmeniui. Išlaiduojama, kai materialiai atsakingas asmuo išduoda asmeniui vieną ar kitą tarnybinės uniformos dalį (pvz.: kelnes, marškinius). Tada tos tarnybinės uniformos dalys "kabo" ant to materialiai atsakingo, kol baigiasi dėvėjimo terminas ir jis tik tada nusirašo. Bet man čia truputį su logika prasilenkia. Ar neturėtų būti taip, kad, taip, aš užpajamuoju gavus uniformos dalis, tada jas iš kart išlaiduoju materialiai atsakingam asmeniui, o jis nusirašo iš karto išdavęs. Prie nurašymo akto pridėdamas pvz lentelę, kam, ką ir kada išdavė+gavusiojo parašas? Aš kaip ir nedirbu su ta uniforma, bet ji pas mane centriniam apskaitoj stovi, o pas materialiai atsakingą apskaitoje "kabo" daiktai, kurių realiai jis neturi... Yra tarnybinės uniformos dėvėjimo tvarkos aprašas, kuriame yra nurodyti dėvėjimo terminai. Tie terminai rekomendacinio pobūdžio. Žodžiu, šitoj situacijoj aš kažko nesuprantu.. ar gerai darom, ar ne.. Gal kas galėtų paaiškinti
Dėkoju.