2019-01-06 01:24
Bendra »
Mažoji bendrija »
#1406096
Sveiki. Reikia pagalbos.
Turiu pastovu darba. Kartais turiu papildomos veiklos, todel esu nusprendes atsidaryti MB, kad galeciau klientams israsyti saskaitas. Papildoma veikla nera pastovi. Viena menesi gali reiketi rasyti saskaitas, kita gal ne.
1) Ar galima buti 1 nario bendrija, bet nesiforminti kaip darbuotoju?
2) Ar darbdavys matys/suzinos apie mano papildoma veikla?
3) Jei as tik bendrijos narys, bet neformintas, kaip darbuotojas, ar galiu israsyti saskaita uz MB suteiktas paslaugas?
4) Jei sukaupiu kazkokia lesu suma, ar galiu issimoketi ja pagal civiline sutarti, ar kaip dividentus (su 15proc), budamas tik bendrijos narys. Ir padubliuosi, ar pagrindinis darbdavys matys tai?
5) kiek gali kainuoti buhalterijos tvarkymas per metus, jei i menesi tik 1-2 saskaitos?
P.s. tikiu kad galiu isgirsti kitu veiklu alternatyvas, bet noriu zinoti ir MB varianta.
:)