Tax.lt narys Andzelika5

A
Tax.lt narys nuo
2019-01-06
Andzelika5
forume parašė 8 žinučių

Naujausios žinutės:

2019-11-05 19:12 Įvairūs » Asociacijos » #1418161
Sveiki. Kaip rašote bendrajame žurnale naujų metų pradžioje korespondenciją likusiai sumai banke?
2019-10-30 12:57 Įvairūs » Asociacijos » #1418074

Gita1 rašė:
visada geriau skirstyti, nes vėliau darant ataskaitas nereikia "rankiot"..tik pvz nuomojant autobusą projektui aš nededu į nuomos sąnaudas, nes gal čia nėra tipinės nuomos sąnaudos? jeigu tas autobusas būtų nuolatinai nuomojamas tada taip..


O dar norėjau pasiteirauti, mes kai steigėm asociaciją turėjom įvairių mokesčių kuriuos mokėjom patys, po to pateikus sąskaitas faktūras savivaldybei, mums tuos pinigus grąžino į asociacijos sąskaitą, mes jų nenusiiminėjom, o naudojom projektams kitiems pirkiniams, tai kaip juos parodyti? aš dabar juos parodžius kaip ir projektinius pinigus, D231 K342, bet galvoju gal tai reikėtų rodyti kažkaip kitaip ar tinka ir taip?
2019-10-30 12:47 Įvairūs » Asociacijos » #1418073

Gita1 rašė:
visada geriau skirstyti, nes vėliau darant ataskaitas nereikia "rankiot"..tik pvz nuomojant autobusą projektui aš nededu į nuomos sąnaudas, nes gal čia nėra tipinės nuomos sąnaudos? jeigu tas autobusas būtų nuolatinai nuomojamas tada taip..


Taip, tai buvo tik tą vienintelį kartą nuomotas autobusas, tuomet gal geriau įrašyti į bendrąsias ir administracines sąnaudas D6123?
2019-10-30 12:05 Įvairūs » Asociacijos » #1418070

Gita1 rašė:
Neturiu dabar po ranka seno sąskaitų plano (nuo 2019-01-01 naujas), tai negaliu pasakyti ar ten reikėjo smulkintis pagal gavimus iš valstybės/savivaldybės ir.t.t, bet esmė finansavime yra kas eina po 342X. Asmeniškai man kiek yra tekę (o mes projektines lėšas gaunam iš savivaldybės), tai rašydavau 3422.
Skolos ir sąnaudos vedamos taip kaip reikia įmonei.. pas mane viskas kas iš juridinių asmenų eidavo į 412 sąskaitą.


Dar norėjau paklausti, o galima visas sąnaudas rašyti į D61 sąskaitą? Ar reikia būtinai skirstyti į 6123, 6114 ir pan?
2019-10-30 11:45 Įvairūs » Asociacijos » #1418065

Gita1 rašė:
Nesuprantu kodėl pas jus paprastoms skoloms tiekėjams naudojami kiti trumpalaikiai įsipareigojimai ir pasiskaitykit atidžiau kas yra dotacija, nes 1 operacija neteisinga.


Tai būtų teisinga jei visus gautus finansavimus iš savivaldybės vesčiau taip:
D231
K342?

O visas paprastas skolas tiekėjams nesvarbu ar pirkta paslauga ar prekė turėčiau vesti tiesiog taip:
D61...
K412?

2019-10-29 21:08 Įvairūs » Asociacijos » #1418047
Sveiki, esu tik baigusi buhalteriją, bet dar neteko dirbti šioje srityje ir dabar įsteigus asociaciją norėčiau tvarkyti pati savo asociacijos buhalteriją, bet net nežinau nuo ko pradėti. Pradėjau surašinėti korespondencijas į bendrąjį žurnalą, bet kažkaip vis kyla abejonių, galbūt kažkas galėtų pagelbėti? Pažiūrėti ar bent kažką teisingai pildau? Asociacija gauna pinigus tik iš projektų, kuriuos finansuoja savivaldybė. 
2017 m. turėtos pajamos ir išlaidos 
2017-10-31 Gautas projekto finansavimas – 445Eur. 
2017-11-20 Pirkome bilietus į muziejų – 69 Eur 
2017-11-21 Gavome lėšas ( savivaldybė grąžino mūsų išleistus pinigus asociacijos įkūrimui) – 120 Eur 
2017-11-22 Sumokėjome už autobuso nuomą – 101 Eur 
2017-12-18 Kanceliarines prekes pirkome – 31,08 Eur 
2017-12-18 Sumokėjom už seminarą– 280 Eur 
Pridedu Bendrąjį žurnalą. Labai prašau padėti smile
2019-10-29 13:53 Blevyzgos » asociacija » #1418020
Sveiki, esu tik baigusi buhalteriją, bet dar neteko dirbti šioje srityje ir dabar įsteigus asociaciją norėčiau tvarkyti pati savo asociacijos buhalteriją, bet net nežinau nuo ko pradėti. Pradėjau surašinėti korespondencijas į bendrąjį žurnalą, bet kažkaip vis kyla abejonių, galbūt kažkas galėtų pagelbėti? Pažiūrėti ar bent kažką teisingai pildau? Asociacija gauna pinigus tik iš projektų, kuriuos finansuoja savivaldybė.
2017 m. turėtos pajamos ir išlaidos
2017-10-31 Gautas projekto finansavimas – 445Eur.
2017-11-20 Pirkome bilietus į muziejų – 69 Eur
2017-11-21 Gavome lėšas ( savivaldybė grąžino mūsų išleistus pinigus asociacijos įkūrimui) – 120 Eur
2017-11-22 Sumokėjome už autobuso nuomą – 101 Eur
2017-12-18 Kanceliarines prekes pirkome – 31,08 Eur
2017-12-18 Sumokėjom už seminarą– 280 Eur
Pridedu Bendrąjį žurnalą.
2019-01-06 21:35 Bendra » GPAIS » #1406113
Sveiki. Toks klausimėlis. Su gpais pradėjome dirbti nuo II ketvirčio, tai kaip dabar reikia daryti su metine ataskaita? Sukrenta duomenys tik už II, III ir IV ketvirčius o kaip daryti su tuo I ketvirčiu?
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui