Tax.lt narys Debetas123

D
Tax.lt narys nuo
2022-04-07
Debetas123
forume parašė 4 žinučių

Naujausios žinutės:

2022-04-07 15:17 Bendra » Mokesciu reforma ir jos itaka imones finansinei veiklai » #1434981

Gita1 rašė:
Kiek aš supratau, tai kaip įmonės vadovu gali būti direktorius, pirmininkas, prezidentas ir pan., tai ir apskaitą tvarkantis asmuo gali būti finansininkas, buhalteris, sekretorė ir pan. Tai tiesiog įvardijama funkcija ar kaip čia išsireiškus ir jokių sutarčių keisti nereikia.
Dabar apskaitą galės tvarkyti vienas asmuo, o FA teikti kitas.
Apskaitą tvarkantis asmuo bus atsakingas, kad į apskaitą nepatektų dokumentai, kurie neturi ten būti..
Kasos taisyklės panaikintos, bet įmonė turi pasitvirtinti savo.. kaip ir visas kitas panaikintas tvarkas..

Ačiū labai nes buvau kažkur skaičiusi, jog buhalterio pareigybė vadinsis finansininkas nors niekur kaip ir oficialiai įstatymuose nėra nurodyta, jog reikia keisti tas pareigybes tai matyt ir nereikia. O dėl tvarkų tai kiek suprantu visus įstatymus kuriuos panaikins reikės susikurti ir pasitvirtinti atskiras tvarkas, kuriomis įmonė vadovausis.
2022-04-07 14:34 Bendra » Mokesciu reforma ir jos itaka imones finansinei veiklai » #1434979
Ir tuo pačiu gal kas dar neseniai buvote seminare apie šią reformą ir galėtumėte rekomenduoti į kurį verta dar būtų nueiti? aš prieš tai mokesčių suflerio seminarą buvau klausiusi. smile
2022-04-07 14:23 Bendra » Mokesciu reforma ir jos itaka imones finansinei veiklai » #1434977

Petronele rašė:
Kai nėra "iki galo aišku" - registruojamės į seminarus, klausome, mokomės ir ramiai miegame.

Buvau seminare bet vistiek 100proc aiškumo nėra dėl to ir parašiau. Reikės dar daugiau stengtis medžiagos rasti jog prašviesėtų akys.
2022-04-07 13:44 Bendra » Mokesciu reforma ir jos itaka imones finansinei veiklai » #1434975
Sveiki,
Norėjau paklausti ar jau esate pasiruošę 2022-05-01 reformai? skaičiau visus pakeitimus daug kartų bet nėra iki galo aišku ar yra esminių pokyčių. Jei kas galite parašykite ar teisingai suprantu, jog reformos esmė jog daugiau atsakomybės už apskaitos tvarkymą tenka buhalteriui ir jog įmonėje turi būti parengta apskaitos ir ūkinių operacijų registravimo tvarka (buvusi apskaitos politika), taip pat nebelieka privaloma inventorizacija bei nebegalioja kasos tvarkos taisyklės. smile dar kyla klausimų ar galėsime pareigybėje toliau vadintis buhalteriais ar jau reikės keisti darbo sutartis ir persivadinti finansininkais ar apskaitą tvarkančiais asmenimis?

Iš karto būsiu dėkinga už pagalbą. smile
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui