Sveiki visi. Klausimas ilgas, bet atsakymo reikia konkretraus.
Asmuo, užsiimantis individualia veikla (svarbu, patento tai veiklai nereikia) sudaro komercinio atstovavimo sutartį su tam tikra bendrove. Nuo šiol juos vadinsio agentu ir bendrove. Sutarties esmė tokia. Šalys nesukuria darbo santykių. Agentas sudaro sutartis bendrovės vardu. Tarkime platina tam tikrą bendorvės produkciją ir už kiekvieną parduotą produktą gauna tam tikrą fiksuoto dydžio pinigų sumą. Klausimas: kai agentas parduoda bendrovės prekę 3am asmeniui (klientui), kokį dokumentą (įrodantį pinigų gavimą ir prekės perdavimą) jis turėtų išduoti klientui. Sąskaita ar kvitas netinka (bendt jau man taip atrodo), nes jis dokumentą išduoda ne savo vardu, o bendrovės vardu...
Kaip šią ssituaciją įvilkti į teisinius rėmus?
Kokius buhalterinius dokumentus patogiausia būtų pildyti tuo metu, kai agentas pareis į bendrovę su pinigais, atiduos visus už prekes gautus pinigus bendrovės kasininkei, pasiims naujų prekių ir gaus sutartimi numatytą atlyginimą???
Kaip paprastai tokiais atvejais daro bednrovės užsiimančios platinimu? Pvz. AVON?