Alisa rašė: Aš irgi paklausiu jūsų patarimo:
Gavome labai geras patalpas, tačiau oficialiai kita firma jas išsinuomavo (nes mes negalėjome jų gauti, pagal nuomotojų reikalavimus). Viskas ten su valdžai suderinta, tik tieiog mes sėdim kitos firmos nuomojamose patalpose (na oficialiai). Aišku ta firma mums jų nei pernuomoti, nei kitaip negali. (su tą įmone čia irgi viskas suderinta).
Kokį jūs modelį galėtumėte pasiūlyti, kad būtų švariai galima nurašyti į sąnaudas elektrą, telefoną ir tt. ir. tp.?
Mums buvo tokia minti kilusi, o gal ta įmonė mums galėtų teikti, kokias tai kaip ir atstovavimo paslaugas, na tipo musų tikslais palaiko šį ofisą, ir mes čia tipo laiks nuo laiko pakiurksom, telefonais pasinaudojam, o jie mums sąskaitas išstato apmokėjimui? Kaip manot?
Bendradarbiavimo sutarty manau pasirasyt butu galima, kad jie laikinai leidzia naudotis ju patalpomis susimokant uz ta laikotarpy kom mok