Sveiki,
Manau naudinga būtų kad visi sudėtų visas žinias ir turėtumėm tokią, na, chrestomatiją, kuria galėtų visi vadovautis. Mane labiau domina reikalingos atlikti procedūros ankstyvoje įmonės kūrimo stadijoje - jau po įmonės įregistravimo RC:
Taigi reikalingi atlikti darbai:
Pranešti VMI, Sodai, DI????. Kaip su darbų sauga??Gal pigiau samdyti kompaniją, kuri tvarkytų visa tai (darbų saugą) - net nežinau, ar jie prisiima atsakomybę ir pan. dėl savo darbo??Kas čia dar: pareiginės, sutartys, materialinės atsakomybės sutartys, konfidencialumo sutartys ir t.t. Kokius žurnalus dar reikia užvesti - sutartis darbo registruoti, šiaip sutartis registruoti, kas dar???
Vien žo gal kažkas dalyvavo rimtos įmonės rimtam įkūrime ir pasidalins žiniomis apie tai?