UAB veiklos pradzia - kokie pirmieji zingsniai VMI?

Daja Daja 1027
2005-05-31 22:03 Daja
Na jei įmonė, pradės darbą po įsiregistravimo, tai taip. Tačiau įmanoma, įduoti direktoriui savo dokus, ir jis sutvarkys be buhalterio smile
L
lali 248
2005-05-31 22:09 lali 2011-09-11 03-44

Daja rašė: Na jei įmonė, pradės darbą po įsiregistravimo, tai taip. Tačiau įmanoma, įduoti direktoriui savo dokus, ir jis sutvarkys be buhalterio smile


o kuo skiriasi - po iregistravimo ar pries?
Irmina Irmina 1876
2005-05-31 23:40 Irmina 2011-09-11 03-44

lali rašė:

Daja rašė: Na jei įmonė, pradės darbą po įsiregistravimo, tai taip. Tačiau įmanoma, įduoti direktoriui savo dokus, ir jis sutvarkys be buhalterio smile


o kuo skiriasi - po iregistravimo ar pries?


Jei įmonė dar neveikia, t.y. nesudaryta darbo sutartis su buhalteriu, gali registruoti direktorius. Ir registrų centre ir VMI ir SODROJE. Jei registrų centre jau įregistruota, reikia pildyti formą, tik neturiu po ranka, kurią ir nešti į VMI, paskui prisiduoti SODRAI, darbo inspekcijai.
I
Ingryda 390
2005-06-01 08:22 Ingryda 2011-09-11 03-44

Irmina rašė:

lali rašė:

Daja rašė: Na jei įmonė, pradės darbą po įsiregistravimo, tai taip. Tačiau įmanoma, įduoti direktoriui savo dokus, ir jis sutvarkys be buhalterio smile


o kuo skiriasi - po iregistravimo ar pries?


Jei įmonė dar neveikia, t.y. nesudaryta darbo sutartis su buhalteriu, gali registruoti direktorius. Ir registrų centre ir VMI ir SODROJE. Jei registrų centre jau įregistruota, reikia pildyti formą, tik neturiu po ranka, kurią ir nešti į VMI, paskui prisiduoti SODRAI, darbo inspekcijai.


Bet kai pradėsi savo veiklą, vis tiek reikia buhalterio: vėl važiuosi į Sodrą, vėl pildysi VMI formą, išstovėdama eilėje.
Kai mes registravome savo įmonę su direktorium, VMI pasakė ateiti pas juos, kai padarysime priėmimą Sodroje direktoriaus ir buhalterio. smile
K
krutonas 287
2005-06-01 08:49 krutonas
Steigiant imonę, ką reikia priduoti darbo inspekcijai?
Rasele Rasele 795
2005-06-01 08:53 Rasele
Jeigu įmonė nebus registruojama pradžioje PVM mokėtoju, buhalterio priimti nebūtina.
Direktorius yra registruojamas Registrų centre, mokesčių isnpekcijoje ir sodroje atskirai registruoti nereikia. Į sodrą tik reikia nuvežti direktoriaus priėmimą.
Į mokesčių isnpekciją reikia nešti pranešimą 791, jegu keiciasi imones duomenys - priimate buhalteri, keiciasi veiklos vykdymo vieta ir pan. Jeigu keiciaisi direktorius - reikia pranesti registru centrui.
Sodra soc. draudimo pazymejima issiuncia registruotu pastu registracijos adresu.
Po to reikia eiti i banka tvirtinti parasu, ir pertvarkyti imones kaupiamaja saskaita i einamaja.

Ir reikia nepamirsti pasidaryti imones antspaudo.
Rasele Rasele 795
2005-06-01 08:54 Rasele 2011-09-11 03-44

krutonas rašė: Steigiant imonę, ką reikia priduoti darbo inspekcijai?


Darbo inspekcijai reikia pranesti, jeigu dirbate ne visa darbo diena, ar ne visa darbo savaite.

Kitais atvejais pranesti nereikia.
Daja Daja 1027
2005-06-01 08:55 Daja 2011-09-11 03-44

krutonas rašė: Steigiant imonę, ką reikia priduoti darbo inspekcijai?


Kas čia, kas nors naujo? Nieko nereikia. Reikia baigti vadovui darbo saugos kursus, įsteigus įmonę užsivesti visus žurnalus, jei darbinsi mažiau nei pusia etatu darbuotojus, tada priduosi :)
K
krutonas 287
2005-06-01 09:54 krutonas
AČIŪ
P
peto 581
2005-06-01 14:18 peto 2011-09-11 03-44

Birute1 rašė: Kam taip smarkiai? smile Situacija tokia, kad apyvarta planuojama gana nemaža (apie 100tūkst.). Tuomet gal geriau dalį įstatinio kapitalo parodyti (normos ribose) kaip akcininkų įsiskolinimą. Įsiskolinimą dengs per kasą, kai atras pinigų. Na ačiū už pasisakymus vistiek smile



Nei notarui, nei registrų centrui, nei juo labiau man visiškai neįdomu kokia bus pas Jus apyvarta ar kokio dydžio bus akcinis kapitalas. Aš tiesiog konkrečiai atsakau į konkretų klausimą, kad reiks pažymos iš banko apie 10000 Lt.
O akcinis kapitalas gali būti nors ir 100000 Lt. Čia akcininkų reikalas.

Tiek žinių smile
L
lali 248
2005-06-01 21:26 lali 2011-09-11 03-44

Rasele rašė: Jeigu įmonė nebus registruojama pradžioje PVM mokėtoju, buhalterio priimti nebūtina.
Direktorius yra registruojamas Registrų centre, mokesčių isnpekcijoje ir sodroje atskirai registruoti nereikia. Į sodrą tik reikia nuvežti direktoriaus priėmimą.
Į mokesčių isnpekciją reikia nešti pranešimą 791, jegu keiciasi imones duomenys - priimate buhalteri, keiciasi veiklos vykdymo vieta ir pan. Jeigu keiciaisi direktorius - reikia pranesti registru centrui.
Sodra soc. draudimo pazymejima issiuncia registruotu pastu registracijos adresu.
Po to reikia eiti i banka tvirtinti parasu, ir pertvarkyti imones kaupiamaja saskaita i einamaja.

Ir reikia nepamirsti pasidaryti imones antspaudo.


Nesuprantu... smile kaip suprast - Direktorius yra registruojamas Registrų centre?
I
Inka 396
2005-06-01 21:29 Inka
Yra tam tikra forma www.kada.lt, kurioje ir yra nurodomas paskirtas direktorius.pasikeitus direktoriui taip pat reikia daryti pranešimą reg. centrui.
Irmina Irmina 1876
2005-06-01 21:41 Irmina 2011-09-11 03-44

Daja rašė:

krutonas rašė: Steigiant imonę, ką reikia priduoti darbo inspekcijai?


Kas čia, kas nors naujo? Nieko nereikia. Reikia baigti vadovui darbo saugos kursus, įsteigus įmonę užsivesti visus žurnalus, jei darbinsi mažiau nei pusia etatu darbuotojus, tada priduosi :)


Nenorėčiau sutikti. Yra pranešimas apie įmonės veiklos pradžią, kurią reikia pristatyti DI. Į VMI reikia eiti dėl registracijos PVM mokėtoju. Klausinėja visokių įdomybių. SODRA parašė raštą, kad turi informacijos apie mūsų įregistravimą RC ir iki tam tikros datos pareikalavo pas juos atvykti ir įsiregistruoti draudėju.
I
Inka 396
2005-06-01 21:46 Inka
Dėl Sodros tai įdomu.Mes kai užsiregistravom, tai registracijos adresu buvo automatiškai išsiųstas draudėjo pažymėjimas, jokių skambučių nebuvo.... smile
Daja Daja 1027
2005-06-01 21:51 Daja
Kai užsiregistruoji VMI, tai informacija greitai suvaikšto į sodrą. Kažkaip net keista buvo, Kaune kol iš VMI suvažinėjom į sodrą, jau buvo paruoštas draudėjo pažymėjimas. Arba sodra gauna informaciją iš RC
I
Inka 396
2005-06-01 21:56 Inka 2011-09-11 03-44

Daja rašė: Kai užsiregistruoji VMI, tai informacija greitai suvaikšto į sodrą. Kažkaip net keista buvo, Kaune kol iš VMI suvažinėjom į sodrą, jau buvo paruoštas draudėjo pažymėjimas. Arba sodra gauna informaciją iš RC


Ir VMI, ir Sodra gauna duomenis is Registrų c.
S
sapfoo 252
2005-06-01 22:34 sapfoo
Dabar jau greitai popieriukus tvarko
N
norat 25
2005-06-01 22:41 norat
Neseniai įregistravome IĮ, viskas tas pats kaip UAB, be visų tų aprašytų procedūrų dar reikia banke sąskaitą atsidaryti, būtina turėti anspaudą. Sunkiausia buvo su darbo sauga, reikia parengti instrukcijas ir t.t., tai pasisamdėm darbo saugos firmą. Gal kas gali papasakot ką toliau daryt, kokius žurnalus, blankus nusipirkt (įmonė statybos darbai)
B
Birute1 2348
2005-06-02 11:07 Birute1 2011-09-11 03-44

peto rašė:

Birute1 rašė: Kam taip smarkiai? smile Situacija tokia, kad apyvarta planuojama gana nemaža (apie 100tūkst.). Tuomet gal geriau dalį įstatinio kapitalo parodyti (normos ribose) kaip akcininkų įsiskolinimą. Įsiskolinimą dengs per kasą, kai atras pinigų. Na ačiū už pasisakymus vistiek smile



Nei notarui, nei registrų centrui, nei juo labiau man visiškai neįdomu kokia bus pas Jus apyvarta ar kokio dydžio bus akcinis kapitalas. Aš tiesiog konkrečiai atsakau į konkretų klausimą, kad reiks pažymos iš banko apie 10000 Lt.
O akcinis kapitalas gali būti nors ir 100000 Lt. Čia akcininkų reikalas.

Tiek žinių smile

Suprantu, kad niekam neįdomu, koks kieno kapitalas. Bet aš ir klausiau būtent todėl, kad tas kapitalas (sąlyginai) gana nemažas ir visų pinigų iškart nėra. Klausiau ar galima įstatinį kapitalą įnešti ker kasą. Bet pati ir atsakiau smile Galima, tik, žinoma ne visą, o 3/4 viso kapitalo. Pradžioje ne mažiau, kaip 1/4 ir į kaupiamąją s.Vėliau kaip akcininkų skolą, terminas ne daugiau kaip per 12mėn. smile
M
matasp 980
2006-06-03 12:20 matasp
Sveiki,

Manau naudinga būtų kad visi sudėtų visas žinias ir turėtumėm tokią, na, chrestomatiją, kuria galėtų visi vadovautis. Mane labiau domina reikalingos atlikti procedūros ankstyvoje įmonės kūrimo stadijoje - jau po įmonės įregistravimo RC:
Taigi reikalingi atlikti darbai:
Pranešti VMI, Sodai, DI????. Kaip su darbų sauga??Gal pigiau samdyti kompaniją, kuri tvarkytų visa tai (darbų saugą) - net nežinau, ar jie prisiima atsakomybę ir pan. dėl savo darbo??Kas čia dar: pareiginės, sutartys, materialinės atsakomybės sutartys, konfidencialumo sutartys ir t.t. Kokius žurnalus dar reikia užvesti - sutartis darbo registruoti, šiaip sutartis registruoti, kas dar??? smile
Vien žo gal kažkas dalyvavo rimtos įmonės rimtam įkūrime ir pasidalins žiniomis apie tai?
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui