vilmaeta rašė: Jei jau tvarkingai viską vesti, tai reiktų kiekvieną mėn. daryti tokius nurašymus, tik nereikia kiekvienam daiktui nurašymo akto, o daiktų grupei užtenka vieno. Bet pas mus tai neįmanoma, todėl buvusius griežtos atskaitomybės blankus, įmonės firminius blankus dėdavom į atsargas, o kanceliarines prekes ir kitas smulkmenas iš karto nurašom į sąnaudas. O PVM S-f, pajamų orderius, PPK nurašom 1 kartą per ketvirtį.
*******************************
Visas kanceliarines prekes galima nurašyti iš karto net nepajamuojant, daroma korespondencija jei apmokėta per kasą
Debetas 6116 s-ta
Debetas 251 s-ta PVM sumai
Kreditas 272 s-ta
Jei perkama atsiskaitant per banką
Debetas 6116 s-ta
Debetas 251 s-ta PVM sumai
Kreditas 450 s-ta atsiskaitymas su tiekėjais , Jokie aktai nenumatyti įstatymu. Įstatymas numato tik PVM s-tas faktūras ir s-tas faktūras tuo ir reikia vadovautis.