2008-04-17 15:45
Biudžetinių įstaigų apskaita »
Komandiruotės biudžetinėse įstaigose »
#513464
Vyriausybės nutarimas yra privalomas, ne rekomendacinis. Reikia pasitvirtinti tvarkas tik tose voetose, kur nutarime sakoma, kad sprendžia įstaigos vadovas. Biudžetinės įstaigos prigalvoja visokiausių tvarkų, kurių net nereikia, perrašinėja vyriausybės nutarimus.
2008-04-16 14:02
Biudžetinių įstaigų apskaita »
Komandiruotės biudžetinėse įstaigose »
#512909
Pagal tarnybinių komandiruočių išlaidų biudžetinėse įstaigose apmokėjimo tvarką, turi būti patvirtinta tik nuosavų automobilių naudojimo komanduotės tikslams tvarka.
2008-04-15 21:12
Biudžetinių įstaigų apskaita »
Komandiruotės biudžetinėse įstaigose »
#512617
Pagal biudžetinių įstaigų buhalterinės apskaitos tvarką, įstaigos vadovas turi patvirtinti atsiskaitymų su atskaitingais asmenimis tvarką ir terminus. Pasirašiau tvarką, tame tarpe įtraukiau ir atsiskaitymus už komandiruotpinigius, todėl ir komanduotėms irgi visada naudoju 160 sąskaitą.
2008-04-13 20:48
Biudžetinių įstaigų apskaita »
Komandiruotės biudžetinėse įstaigose »
#511534
Kad komandiruočių išlaidas priskaitytų per 180 sąskaitą, man naujiena. Jau geriau naudoti 178 sąskaitą, atsiskaitymai su kitais deb. kred.
2008-03-12 09:47
Biudžetinių įstaigų apskaita »
dėl ES projektų (PHARE,INTEREG,ir kt. )apskaitos »
#499768
Jeigu taip registruot ir skambučius, tai darbo dirbt nebus kam. Tada ir buhalterijai reikės sekretorės. Tokia beprasmybė ir biurokratizmas kai susiduri su projektų vykdymo popierizmu, kad kartais ir noras imtis to dingsta.
2008-03-12 07:49
Biudžetinių įstaigų apskaita »
dėl ES projektų (PHARE,INTEREG,ir kt. )apskaitos »
#499699
Patikros lapus surašysiu, su administratoriaus bus sunkiau, nes visas bendravimas tik telefonu, o dėl pareigybių aprašymų, tai ačiū už gerą mintį - parašysim.
2008-03-11 10:44
Biudžetinių įstaigų apskaita »
dėl ES projektų (PHARE,INTEREG,ir kt. )apskaitos »
#499574
Šitas tai aišku, prikabinėjau BPD lipdukų visur kur tik galima, visi dokumentai sužymėti specialiu antspaudu su projekto rekvizitais. Bet gavau iš anksto klausimymą į ką tie iš ES kreips dėmėsį ir ten yra tokių dalykų, kurių tikrai nedariau, pvz. gautų iš administratorių paruoštų mok. prašymų patikros lapai, susirašinėjimas su administratoriais, asmenų atsakingų už išlaidų tinkamumą ir mokėjimo prašymų tikrinimą paskyrimai ir kt. Gaunu mokėjimo prašymą atsainiai padarytą, nėra laiko atgal siųsti, tai pati per vakarą viską ištaisau ir priduodu.
2008-03-10 09:15
Biudžetinių įstaigų apskaita »
dėl ES projektų (PHARE,INTEREG,ir kt. )apskaitos »
#499470
Projektų vykdymas sudėtingas ir daug papildomo darbo reikalaujantis dalykas, šiuo metu be savo tiesioginio darbo turiu vieną interreg ir tris ES struktūrinių fondų projektus, už papildomą darbą nieko negaunu. Pas mus savivaldybė skiria pinigus projektų vykdymui, bet darbuotojų, kurie dirba su projektais, apmokėjimui ne. Šiuo metu laukiu audito iš ES komisijos, gal kas jau turėjote tokį malonumą, pasidalinkit patirtim.
2008-03-09 13:36
Biudžetinių įstaigų apskaita »
dėl ES projektų (PHARE,INTEREG,ir kt. )apskaitos »
#499391
Turėjau du interreg projektus, bet lėšas savivaldybės taryba skyrė visas kiek reikėjo projektų vykdymui. Kai atgavome kompensuojamą dalį pervedėme į biudžeto pajamas, nes grąžinimas užsitęsė į kitus biudžetinius metus. Jūsų atveju nesuprantu savivaldybės, turėtų džiaugtis, kad yra žmonių kurie turi noro ir sugeba vykdyti projektus.
2008-03-07 19:20
Biudžetinių įstaigų apskaita »
Biudžetinių įstaigų apskaita nuo 2009 metų »
#499246
Mažoms biudžetinėms įstaigoms, kur nedaug darbuotojų ir dirba pagal vieną ir keletą sąmatų, nebus labai sunku. Bet didelėse įstaigose tai tikrai bus painiavos. Visgi išliks ir 2 formos tik be faktinių išlaidų dalies, vadinasi apskaitą reikės vesti dviem frontais. Reikės kasines išlaidas vesti po senovei, o faktines išlaidas, kurios vadinsis sąnaudomis, naujoviškai. Atsiras atostoginių kaupimas, nusirašys į užbalansį visas trumpalaikis turtas, kuris yra naudojamas, patyrus sąnaudas antru įrašu reikės nurašyti panaudotą finansavimą, ir dar nemažai naujų dalykų.
2008-03-07 18:55
Biudžetinių įstaigų apskaita »
dėl ES projektų (PHARE,INTEREG,ir kt. )apskaitos »
#499245
Kas domina konrečiai. Kompensavimas nuo sąskaitų apmokėjimo skiriasi tik tuo, kad kompensavimo atveju visos patirtos išlaidos turi būti jau apmokėtos iš įstaigos lėšų.
2006-09-06 21:11
Biudžetinių įstaigų apskaita »
Biudžetinės įst.vyr.buhalterio pareiginės »
#314738
Jeigu savivaldybė nurodė taip poreikį skaičiuoti, vadinasi ir koeficientai bus pertvarkyti analogiškai.
2006-09-06 20:53
Biudžetinių įstaigų apskaita »
Biudžetinės įst.vyr.buhalterio pareiginės »
#314735
Savivaldybė turėtų iš naujo biudžetinių įstaigų buhalteriams patvirtinti koeficientus, dabar neatsimenu Tarybos sprendimu ar Direktoriaus įsakymu, o ne telefonu nurodyti kaip skaičiuoti. Po telefoninių savivaldybių nurodymų būna daug ašarų patikrinimų metu, telefoninio pokalbio prie darbo užmokesčio paskaičiavimo dokumentų nepridėsi. O tvarkoje aiškiai parašyta 10-20 proc. nuo vadovo atlyginimo.
2006-09-05 20:37
Biudžetinių įstaigų apskaita »
Biudžetinės įst.vyr.buhalterio pareiginės »
#314168
[size=18][/size] Seniūnijų buhalteriams atlyginimai nustatomi
pagal 511 nutarimo 4 priedą, 10-20 proc. nuo vadovų jiems negalioja.
Seniūnas yra savivaldybės struktūrinio padalinio vadovas, o ne biudžetinės įstaigos vadovas, tuo labiau seniūnai yra valstybės tarnautojai ir gauna atlyginimą pagal Valstybės tarnybos įstatymą. Buhalteriai seniūnijose dirba pagal darbo sutartis.