Floris rašė: Sveiki, labai norėčiau pasitarti. Įmonė, vadinama "vykdytoju" atlieka "užsakovui" statybos-remonto darbus ir naudoja savo (vykdytojo) medžiagas. Be abejo, tų medžiagų yra labai daug, todėl norėčiau paklausti, kaip jas užsipajamuoti, įsivaizduoju, kad kiekvieną atskirai. Kaip nurašyti? Prie darbų priėmino-perdavimo akto bus pridedamas panaudotų medžiagų aktas, bet jis be kainų, tik pavad. ir kiekis, kadangi yra numatyta bendra paslaugos kaina ir užsakovui nesvarbi medžiagų kaina. Kaip nurašyti tas panaudotas medžiagas buhalterijoje, kad nereiktų kelis kartus perrašinėti daugybės pavadinimų medžiagų. Žodžiu, kaip teisingai ir kuo paprasčiau viską įforminti. Ačiū, jei kas nors patars :)
Gal vis tik kas nors dirbą panašų darbą, nuoširdžiai prašau patarti, nes buh. programos neturiu, o tas begalinis tų pačių medžiagų perrašinėjimas kelia siaubą