Gal galetumet kas nors padeti, Yra tokia situacija Įmone bankrutuoja, ir darbuotojui ar labiau apsimoka rasyti prasyma iseiti is darbo ar laukti atleidimo lapelio? Darbuotojas isdirbes imoneje 6 metus
o tai ar nieko tokio kad ta sutartis sudaryta ne su musu imone bet su musu darbuotoju? o kokia dar sutarti jus sudarite su tuo nuomuotoju? ir dar tas musu darbininkas nekilnojamai turto agenturai uzmokejo tarpininkavimo mokesti bet agentura jokios saskaitos neisrase tik yra sutartis. nu cia sitoj situacijoj tikrai nezinau ka daryti
o tai vertės sumažėjimas ir nurašytos sumos tas pats?, nes senam saskaitu plane ta pati saskaita buvo nurasytas turtas o naujam ta pati saskaita vertės sumažėjimas vadinasi
Ar vertės sumažėjimas yra tas pats kas nurašytos sumos? nes as tai radau Pačiolios naujo ir seno saskaitu plano palyginimus tai ten raso kad tas pats. o tai ka i sia saskaita dedate?
Situacija: darbuotojas isvaziavo i komandiruote ir isnuomavo buta vadovo leidimu, tas butas isnuomotas tarpininkaujant nekilnojamojo turto agenturai, o nuomuotojas yra paprastas zmogus. Ka tokiu atveju darytumet? Ar kokius mokescius cia reikia moketi?
Situacija: darbuotojas isvaziavo i komandiruote ir isnuomavo buta vadovo leidimu, tas butas isnuomotas tarpininkaujant nekilnojamojo turto agenturai, o nuomuotojas yra paprastas zmogus. Ka tokiu atveju darytumet? Ar kokius mokescius cia reikia moketi?