Tax.lt narys rvanag

R
Tax.lt narys nuo
2007-03-16
rvanag
forume parašė 4 žinučių

Naujausios žinutės:

2007-03-21 21:29 Gyventojų pajamų mokestis » FR0572 » #383437

lorita rašė:

laura9 rašė:

Petronele rašė: Ar jums jau priėmė FR0572 už vasarį? Mano dar vis "kaba", jau ir pakuotės deklaraciją priėmė, ir B kl. pajamų. smile

Pas mane lygiai tas pats - tuos priėmė, tas dar "kaba" smile


Skambinau, kaip supratau, taip jau turi būti - "kaboti" - kažką derina, apdoroja, o priekaištus reikšti, skambinant į Vilnių:).


Mano jau priėmė, tačiau išsiųsta buvo mėnesio pradžioje
2007-03-19 20:00 Darbo teisė » Biudžetinės įstaigos struktūriniai pakeitimai, darbuotojų perspėjimas apie atleidimą, atleidimas » #382485

rlaura rašė: Situacija:
Norima pertvarkyt viena skyriu, panaikint etatus ir vel ikurt naujus.
Kiek žinau, Biudžetinės įstaigos nėra reorganizuojamos, jeigu keičiamas tik jų pavadinimas ir vidaus struktūra, įsteigiami ar panaikinami biudžetinės įstaigos filialai. Klausimas, kokiu pagrindu bus naikinamos pareigybės? smile

Kiek suprantu, tai pertvarkoma biudžetinė įstaiga,pas mus kažkas panašaus buvo, tačiau viskas vyksta remiantis tarybos sprendimais, kad buvo nutarta pertvarkyti ar uždaryti tokią tai įstaigą ir vietoje to steigti kitą.Viso to reikės įregistruojant naują biudžetinę organizaciją.Tada direktorius(kuris taip pat tarybos sprendimu ar skiriamas, ar tvirtinamas, rašo įsakymus, kad darbuotojo Jono darbo santykiai tęsiasi tokiose tai pareigose naujoje įstaigoje,bet prieš tai vistiek visi darbuotojai turėjo gauti įspėjimus apie pertvarką ir kaip įspėjimus apie atleidimą iš darbo, nes jei kuriam nors neužteks naujo etato, tai reikės išmokėti išeitinę kompensaciją.
2007-03-18 18:36 Lankytojų pasiūlymai, tinklapio naujienos » viešieji pirkimai biudžetinėje įstaigoje » #382073
Ačiū, šiek tiek padėko, tačiau 2006 metų pabaigoje keitėsi viešųjų pirkimų įstatymas, tai direktorė pas mus pakeitė tvarką:1)ūkvedis rašo paraišką kokias prekes(muilą, šampūną, tualet.popierių, medvaržčius, grindjuostes ir pan.)nori nupirkti;2)direktorė rašo atsakymą vėl išvardydama, kad leidžia nupirkti;3)tada pildomas apklausos lapas, kur ta prekė pigesnė;4)ir dar vienas lapas, kad tos prekės įsigytos tokiom tai kainom,- ir visa tai kiekvienai prekei ant atskiro lapo.Čia kažkokia nesamonė, nes popieriaus bus prirašyta kalnai,kanceliarinių prekių išlaidos bus kosminės, negi taip reikalinga ar galima kažkaip paprasčiau?
2007-03-16 14:57 Lankytojų pasiūlymai, tinklapio naujienos » viešieji pirkimai biudžetinėje įstaigoje » #381736
Kas gali pakonsultuoti apie visus iš eilės pirkimus mažoje biudžetinėje įstaigoje?Pvz.perkamos kas mėnesį įvairios valymo priemonės kokių 50 pavadinimų, kanc.prekės,remonto medžiagos ir t.t.Kaip visa tai įforminti teisingai, kad neprikibtų kontrolė?Gal kas turite tvarką ar direktoriaus įsakymą, kaip vykdomi pirkimai, nes pas mus dabar yra trys nuomonės ir daug popierių, o kaip padaryti teisingai nei vienas nežinome.Kas galite, padėkite, o tai direktorė privers pildyti po 4 lapus kiekvienam viniui nupirkti.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui