daryti
[/quote] Visų pirma,
necituokite tokių "paklodžių". Visi matome, kas buvo anksčiau parašyta, kas rašė.
Antra. Jei jau kažką turite "gera", tas "gera" ir turi būti visur. Jei ten pora akcininkų, gal jie neprieštaraus, kad RC būtų teikiami teisingi duomenys.
O jei jie prieštaraus (kas teisiškai yra pagrįsta), jums teks taisyti klaidas, priklausomai nuo jų reikšmingumo jums.[/quote]
Visa beda yra ta kad apskaita yra viskas tvarkoj, ji vedama pagal teisingus likucius, su mokesciai viskas gerai, niekur nieko nereikia taisyti, tik vat kad jis nera patvirtintas, patvirtintas visai kitas ir jis yra blogas.
nezinau tikrai tos situacijos, kodel buvo patvirtintas vienas balansas, o apskaita vedama kitu balansu, gal sena buhaltere pastebejo klaidas, pertaise, bet to ji nepranese direktoriui.
tai vat klausimas yra vienas, ka reikia daryti, kad viskas atsistotu i savo vietas
as suprantu kad as turiu teikti gera balansa, bet kaip viska teisiskai sutvarkyti, kad nekiltu problemu ?