Pas mus asociacija, tai darbuotojų nėra tik savanoriai.
Taigi savanoris parneša sąskaitą, kur pirko higienos prekes ir apmokėjo iš savų pinigų. Aš kol kas dariau taip, užsiregistravau sąskaitą, tada ta sąskaitą įtraukiau per avansinę apyskaitą - į atskaitingus.
O kaip daryt, kai atsiskaitoma įmonės banko kortele? Kad ir verslo pietūs buvo apmokėti banko kortele iš įmonės sąskaitos.
Byla rašė:
uogai rašė:
Sveiki, pradėjau naudotis šia programa, ir norėčiau paklausti kaip registruoti sąskaitas nurodant apmokėjimo būdą: grynais (kai sumokama iš asmeninių finansų) ir kai atsiskaitoma kortele. Kol kas grynuosius dariau per avanso apyskaitą, ir atrodo,kad teisingai. Ar galėtumėte pasidalinti savo patirtimi kaip daryti?
Dėkoju.
Apie ką kalbame, apie kokius atsiskaitymus ? Jei apie atskaitingus asmenis tai be avanso apyskaitos niekaip....