Sveiki, turiu tikią bėdą kur klausimų daugiau negu atsakymų, taigi gal kas galės kokį patarimą duoti už kurį iš anksto dėkoju!
Šiuo metu esu vaiko priežiūros atostogose ir kadangi įmonė,kiek pavyko išsiaiškinti yra nesumokėjusi jai mokesčių, t.p. laiku nepateikė reikalingų ataskaitų apie darbo užmokestį, sodros darbuotoja už du paskutinius darbo mėnesius neįvedė į sistemą duomenų apie mano darbo užmokestį, ko pasekoje skaičiuojant pašalpą tiek nėštumo ir gimdymo, tiek VP atostogoms, išmoką gaunu mažesnė nei priklausytų. Man išėjus dekretinių atostogų (2011m) įmonė buvo parduota, o nuo šių metų kovo mėnesio jai yra iškelta bankroto byla, ir kiek tęsis šis procesas neaišku. Gal kas galėtų patarti kokie galėtų būi mano veiksmai, nes kiek teisininkų, tiek nuomonių. Ar laukti kol įmonė įgaus bankrutavusios statusą ir tik tada bus galima kažką daryti ar jau dabar galimi kažkokie veiksmai?