Laba diena,
Bandau žiūrėti tokią ilgą temą, pasiskambinau į vieną iš "tų" darbų saugos įmonių, išsiaiškinau kažkiek, tačiau vistiek kyla klausimų :)
Pas mus katik įsteigtoje įmonėje dirba iki 10 žmonių kolkas (~6), aš esu direktorius ir kaip ir reikėtų susitvarkyt tą darbų saugą...
1.) Išsilaikiau Darbavio, jam atstovaujančio asmens pažymėjimą, kad ir kas ten per velnias būtų;
2.) Išsilaikiau priešgaisrinės saugos pažymėjimą;
3.) Yra vienas pažystamas asmuo turintis "Darbų saugos ir sveikatos specialisto" pažymėjimą, kaip suprantu dabar jį aš turėčiau paskirti atsakingu už tuos žurnalus įvairius ir panašiai, čia dabar paskaičiau darbuotojų saugos ir sveikatos įstatymą seną su pakeitimais:
www.istatymas.lt/istatymai/darbuotoju_saugos_ir... ir jame (12 st. 1 dalis) rašo, kad galiu sutartį rašytis su tuo "specialistu" ir gal nebūtina jo darbinti, ar tikrai? Kokia ta sutartis tada turėtų būti, kokį atlygi jam mokėti? Jis gi veiklos jokios nevykdo... Jei įdarbinčiau jį betkokiom pareigom tai galėčiau parašyti ale įstatymą, kad jis dabar atsakingas...
Tas žmogus sakė visus žurnalus instrukcijas ir visą kitą galės užvesti ir pildyti... Žodžiu, kaip suprantu sutarčių ir įsakymo dėl atsakingo asmens pavyzdžių nėra internete (bent neradau), ar darbinti tą žmogų nežinau, kolkas liepėm visiem darbo metu nesusižeisti :) visgi dirbam ofise ir tikimės, kad klaviatūros mygtukas iššokęs akies neišmuš...
Atsiprašau už kvailus klausimus, bet:
Tai ar reikia jį darbinti, gal yra susijusių dokumentų pavyzdžių ir ar viską gerai supratau?