Dėkui už atsakymus,
Ir aš nematau prasmės, kad direktoriaus auto ar vadybininkų mašinoms būtų taikomi šie reikalavimai, tačiau nei vienas iš atsakymų manes neįtikino. Čia gal mano nežinojimas kažkokių niuansų, bet va kodėl netikiu:
KJurate rašė:
tik furoms, kuriomis norėsite verstis šia veikla, o lengvieji nėra keleiviniai :)
Cituoju Kelių transporto kodeksą: "3. Keleivinėms transporto priemonėms priskiriamos motorinės ir elektrinės transporto priemonės, pagamintos keleiviams vežti. Tai autobusai, troleibusai,
lengvieji automobiliai, lengvieji automobiliai taksi."
Rainis rašė:
Na aišku, kad toks reikalavimas nei direktoriaus, nei vadybininko lengviesiems a/m netaikomas.
Paskaitykite Taisyklių II dalį - ten juk aiškiai rašoma, kokie reikalavimai yra išduodant licencijas krovinių ir keleivių vežimui.
Kam direktoriaus auto tokia licencija?
Gal aš šitoj vietoj ne taip suprantu pačią licencijos esmę, bet mano supratimas yra toks - licenciją gauna vežėjas, o ne mašina. Licencijos kopijos privalo būti mašinoje, tačiau tos kopijos yra tiesiog kopijos įrodančios, kad vežėjas gali verstis transportavimo veikla, o ne apie pačios mašinos tinkamumą.
Nematau, kaip argumentas, kad direktoriaus mašinai nereikia tokios licencijos įtakoja įmonės finansinio stabilumo reikalavimą licencijai gauti.
Sry, jeigu labai grybauju, tiesiog noriu tvirtai šitą klausimą išsiaiškinti
EDIT:
Jau gal dašilo. Licencijos kopija (skirtingai nuo licencijos orginalo) nėra paprasta kopija, o surišta su mašina (dar kartą perskaitęs pamačiau, ko nematęs... :D). Todėl NK reikalavimas kyla tik iš turimų kopijų skaičiaus, kurios tuo pačiu apibrėžia ir naudojamų transporto priemonių skaičių?