Nuosavo kapitalo reikalavimai transporto įmonėms

J
Jurnon 8
2013-06-26 10:51 Jurnon
Gerą dieną!

Klausimas dėl NK reikalavimų transporto įmonėms.

Ar tiesa, kad NK reikalavimas (9000 eur už pirmą, 5000 eur už sekančius) taikomas visiems transporto įmonės automobiliams?

T.y. ar įmonė turinti furą ir direktoriaus mašiną minimaliai turi turėti 14000 eur nuosavo kapitalo?

Klausimas iškilo, nes šitie reikalavimai, anot kelių transporto licencijavimo taisyklių, taikomi kelių transporto priemonėms. O pagal kelių transporto kodeksą, kelių transporto priemonėmis laikomi keleiviniai bei krovininiai automobiliai, o į keleivinius įeina ir lengvieji.

Iš anksto dėkui už atsakymą,

Jurnon
KJurate KJurate 6546
2013-06-26 13:11 KJurate
tik furoms, kuriomis norėsite verstis šia veikla, o lengvieji nėra keleiviniai :)
Rainis Rainis 15057
2013-06-26 13:17 Rainis

Jurnon rašė:
Gerą dieną!

Klausimas dėl NK reikalavimų transporto įmonėms.

Ar tiesa, kad NK reikalavimas (9000 eur už pirmą, 5000 eur už sekančius) taikomas visiems transporto įmonės automobiliams?

T.y. ar įmonė turinti furą ir direktoriaus mašiną minimaliai turi turėti 14000 eur nuosavo kapitalo?

Klausimas iškilo, nes šitie reikalavimai, anot kelių transporto licencijavimo taisyklių, taikomi kelių transporto priemonėms. O pagal kelių transporto kodeksą, kelių transporto priemonėmis laikomi keleiviniai bei krovininiai automobiliai, o į keleivinius įeina ir lengvieji.

Iš anksto dėkui už atsakymą,

Jurnon

Na aišku, kad toks reikalavimas nei direktoriaus, nei vadybininko lengviesiems a/m netaikomas.
Paskaitykite Taisyklių II dalį - ten juk aiškiai rašoma, kokie reikalavimai yra išduodant licencijas krovinių ir keleivių vežimui.
Kam direktoriaus auto tokia licencija?
J
Jurnon 8
2013-06-26 13:59 Jurnon 2013-06-26 14-03
Dėkui už atsakymus,

Ir aš nematau prasmės, kad direktoriaus auto ar vadybininkų mašinoms būtų taikomi šie reikalavimai, tačiau nei vienas iš atsakymų manes neįtikino. Čia gal mano nežinojimas kažkokių niuansų, bet va kodėl netikiu:


KJurate rašė:
tik furoms, kuriomis norėsite verstis šia veikla, o lengvieji nėra keleiviniai :)


Cituoju Kelių transporto kodeksą: "3. Keleivinėms transporto priemonėms priskiriamos motorinės ir elektrinės transporto priemonės, pagamintos keleiviams vežti. Tai autobusai, troleibusai, lengvieji automobiliai, lengvieji automobiliai taksi."


Rainis rašė:
Na aišku, kad toks reikalavimas nei direktoriaus, nei vadybininko lengviesiems a/m netaikomas.
Paskaitykite Taisyklių II dalį - ten juk aiškiai rašoma, kokie reikalavimai yra išduodant licencijas krovinių ir keleivių vežimui.
Kam direktoriaus auto tokia licencija?


Gal aš šitoj vietoj ne taip suprantu pačią licencijos esmę, bet mano supratimas yra toks - licenciją gauna vežėjas, o ne mašina. Licencijos kopijos privalo būti mašinoje, tačiau tos kopijos yra tiesiog kopijos įrodančios, kad vežėjas gali verstis transportavimo veikla, o ne apie pačios mašinos tinkamumą.
Nematau, kaip argumentas, kad direktoriaus mašinai nereikia tokios licencijos įtakoja įmonės finansinio stabilumo reikalavimą licencijai gauti.

Sry, jeigu labai grybauju, tiesiog noriu tvirtai šitą klausimą išsiaiškinti smile

EDIT:
Jau gal dašilo. Licencijos kopija (skirtingai nuo licencijos orginalo) nėra paprasta kopija, o surišta su mašina (dar kartą perskaitęs pamačiau, ko nematęs... :D). Todėl NK reikalavimas kyla tik iš turimų kopijų skaičiaus, kurios tuo pačiu apibrėžia ir naudojamų transporto priemonių skaičių?
Rainis Rainis 15057
2 2013-06-26 15:18 Rainis
Kažin ar jau "dašilo".
Supraskite taip - licencija išduodama veiklai - keleivių arba krovinių vežimui. Be abejo, ji išduodama ne mašinai, o įmonei.
Kiek mašinų įmonė naudos toje veikloje, tokio dydžio NK reikalavimus ji turės tenkinti.
Direktoriaus ar vadybininko lenvoji mašina nevežioja nei keleivių, nei krovinių, kaip apibrėžta tose taisyklėse. Tokios mašinos tiesiog reikalingos įmonei jos paprastam gyvenimui.
Kopijos tai jau kitas klausimas.
J
Jurnon 8
1 2013-06-26 15:39 Jurnon

Rainis rašė:
Kažin ar jau "dašilo".
Supraskite taip - licencija išduodama veiklai - keleivių arba krovinių vežimui. Be abejo, ji išduodama ne mašinai, o įmonei.
Kiek mašinų įmonė naudos toje veikloje, tokio dydžio NK reikalavimus ji turės tenkinti.
Direktoriaus ar vadybininko lenvoji mašina nevežioja nei keleivių, nei krovinių, kaip apibrėžta tose taisyklėse. Tokios mašinos tiesiog reikalingos įmonei jos paprastam gyvenimui.
Kopijos tai jau kitas klausimas.


Dėkui,

Dabar jau tikrai dašilo ;)
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui