Tax.lt narys idomu_

I
Tax.lt narys nuo
2014-08-07
idomu_
forume parašė 1 žinučių

Naujausios žinutės:

2014-08-07 14:23 Apskaita & Auditas » Archyvavimas » #1235705
Sveiki, iškilo toks klausimas patirtį turintiems dokumentų naikinime: jeigu naikinu senus dokumentus, kurie yra be jokių privalomų dokumentų registrų, ar būtinas toks registras prieš sunaikinant, kad liktų visa svarbi informacija? Ar pakanka surašyti tik bylų vidaus apyrašus (jis nėra tokie detalūs kaip kad registrai) ir segti prie naikinimo akto?
Pasidalinkite patirtimi smile
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui