Virgiuks rašė: Sveiki. ar galėtumėte man padėti? Mūsų firma vedžioja internetą, mes klientui dedame savo įrangą:anteną, kuri kainuoja apie 150 lt ir prietaisėlį kainuojantį apie 250 Lt. ši įranga klientui perduodama perdavimo aktu pagal sutartį, kuri pasirašoma metam. ilgalaikio minimali suma patvirtinta 1000lt. Įranga gali būti naudojama ir ilgiau nei metus, jei klienta pratęs sutartį. Patarkite:
1. Ar traukti į IT ir skaičiuoti nusidėvėjimą(nors pagal sumą nepriklausytų, bet pelną duos ilgiau nei metus)
2. Ar pajamuoti kaip mažavertį inventorių?
Tik nežinau ar iškarto galima nurašyti ir vesti kiekinę apskaitą, ar vesti kažkokį registrą ir nurašyti tik po kurio laiko/ koks registras, po kiek laiko galima nurašyti, kokių dokumentų reikia???
Prašau pagelbėkite. Iš anksto labai AČIŪ
Jeigu Jūsų firma vedžioja internetą , tai viskas ką Jūs sudedat klientui , manau yra Jūsų prekės skirtos perparduoti.Jeigu Jūs tą įrangą nuomojat , tai tada gaunat pajamas iš nuomos ir laikote tai IT.Pagal PMĮ manau maksimali IT galima patvirtinti suma yra 500Lt.Atskiroms IT grupėms galima nustatyti skirtingas kainas.Ir tik tokiu atvėju jūs galite skaičiuoti amortizaciją.Jeigu sudėta įranga neatitinka IT kriterijų ,tada manau turėtume traukti į sąnaudas tą laikotarpį kada nusiperkat ir apskaityti kiekinėje apskaitoje.Nesupratau , kas materealiai atsakingas už tą įrangą ;pirkėjas ar Jūsų darbuotojas?